برنامه نویسی و توسعه‌ی وب و WordPress

دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از کمبودهایی که در این سال‌ها در بازار خدمات‌‌دهندگان طراحان، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان وجود داشته است، انگشت‌شمار بودن شرکت‌های معتبر و باکیفیت در زمینه‌ی طراحی وب، خدمات برنامه‌نویسی سیستم‌های مدیریت محتوا و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها بوده است.
تبلیغات

اکثر اوقات کار ایجاد و راه‌اندازی یک وب‌سایت به مجتمع شدن و هماهنگی افرادی با طیفی از مهارت‌های متفاوت شامل طراحان وب، برنامه‌نویسان، کارشناسان خبره سئو و چینش محتوا و گرافیست‌ها نیاز دارد و متأسفانه کمتر پیش می‌آید که گروهی را پیدا کرد که پرسنلی کامل با همه این توانایی‌ها را داشته باشد.

اورتا گروهی است که از 7 سال قبل کار خود را آغاز کرده و به کار تیمی از همان آغاز اهمیت زیادی داده و بر این باور بوده است که تنها در سایه پژوهش‌ها و جستجوهای گروهی است که می‌توان به پیشرفت رسید.

Averta

فعالیت این گروه در زمینه توسعه‌ی نرم‌افزارها و پلتفرم‌های وبی، موبایل و پی سی است.

اورتا این روزها در پی تکمیل کارد فنی خود است تا بتواند در بازار جهانی محصولات خود را عرضه کند و در این راستا از برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان وب و فناوری دعوت به همکاری جهت استخدام می‌کند.

همچنین این گروه از افراد با استعداد و علاقه‌مند به یادگیری در زمینه برنامه‌نویسی و طراحی وب دعوت می کند تا به عنوان کارآموز به این گروه بپیوند. لازم به ذکر است ، که متقاضیان باید با مفاهیم اولیه برنامه نویسی وب آشنا باشند.

بنابراین اگر شما هم یکی از افراد آگاه و توانا در زمینه‌های مورد نیاز اورتا هستید و می‌خواهید کار در محیطی پویا را تجربه کنید، پیشنهاد می شود ابتدا، از سایت این شرکت بازدید کنید، سپس در صورت صلاح‌دید رزومه خود را ارسال کنید.

مشاغل مورد نیاز:

برنامه نویس و توسعه‌دهنده وردپرس (ارسال رزومه)

تحلیل گر و بازاریاب الکترونیک (ارسال رزومه)

متقاضیان کارآموزی درخواست خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند (در عنوان ایمیل  “کارآموزی” را ذکر شود )

jobs[AT]averta.net

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات