گوگل دسترسی کاربران کروم به وب سایت‌های تورنت را متوقف کرد

یک‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی گوگل از دیروز دسترسی کاربرانی که از مرورگر کروم استفاده می‌کنند را به وب سایت‌های ارائه دهنده‌ی تورنت مسدود کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل از دیروز دسترسی کاربرانی را که سعی دارند از طریق مرورگر کروم به وب‌سایت‌های ارائه‌ی خدمات تورنت دسترسی یابند، مسدود کرد. از این پس کاربرانی که سعی دارند تا به سرویس‌هایی نظیر Torrontz، ExtraTorent، PARBG و KickAss Torrent دسترسی پیدا کنند، با بنری مبنی بر ممنوعیت دسترسی به این سرویس روبرو خواهند شد.

همانطور که اشاره کردیم، زمانی که آدرس یکی از وب‌سایت‌های مورد اشاره در آدرس بار مرورگر کروم وارد شود، پیامی مبنی بر اینکه هکرها درصدد حمله به کامپیوتر کاربر هستند، برای وی نمایش داده خواهد شد. در این پیام به کاربر هشدار داده می‌شود که احتمالاً هکرها با نصب بدافزار در پی نفوذ به کامپیوتر کاربر هستند.

GoogleChromeInt

مالکان این وب سایت‌ها نظری در مورد علت ممانعت از دسترسی به این وب‌سایت‌ها ندارند؛ هرچند در گفتگویی با ToorentFreak به این موضوع اشاره کرده‌اند که احتمالاً گوگل درصدد مسدود کردن دسترسی به وب‌سایت‌هایی است که مشکل دارند.

یکی از اپراتورهای PARBG در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

امیدواریم که گوگل مشکل موجود که براساس آن دسترسی کاربران را مسدود کرده، از طریق ابزار‌های وب‌مسترش به ما نشان دهد.

تیم پشتیبانی ExtraTorrent در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

وب‌سایت ما حاوی هیچگونه بدافزاری نیست و همه‌ی کاربران می‌توانند وب‌سایت را در سایر مرورگر‌ها نظیر فایرفاکس، اپرا، کرومیوم و موارد دیگر لود کرده و مورد استفاده قرار دهند. ما برای حل این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن با گوگل تماس خواهیم گرفت.

کاربران گوگل کروم می‌توانند با غیرفعال کردن ویژگی شناسایی بدافزارها، دیگر شاهد نمایش این پیام نباشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات