زوم‌اپ: انتشار اپلیکیشن رسمی جنگ ستارگان Star Wars

یک‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بدون شک می توان سری فیلم‌های جنگ ستارگان را از تاریخی‌ترین عناوین سینمایی دانست که از طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا برخوردار است و محبوبیت آن به قدری بالا است که به تازگی، اپلیکیشنی رسمی برای آن از سوی دیزنی منتشر شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در اپلیکیشن Star Wars، طرفداران این عنوان محبوب می توانند جدیدترین اخبار‌ها و حتی نکته‌هایی از سری‌های بعدی (اسپویلر) را دنبال کرده و به تماشای ویدئو‌های رسمی این فیلم ها، مانند جدیدترین تریلر‌ها بپردازند. یکی از جالب‌ترین امکاناتی که در Star Wars در نظر گرفته شده است، بخش سلفی با شخصیت‌های فیلم است که توسط آن، همانطور که در عکس پایین نیز قابل مشاهده است می توانید با کارکترهای مختلف، عکس سلفی انداخته و آن را در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید.

starw2

در بخش GIFS نیز صدها تصویر متحرک و کوتاه از لحظات به یاد ماندنی این سری فیلم‌ها وجود دارد که با استفاده از آن می توانید سکانس‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید و علاوه بر تجدید خاطره، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در کنار تمام این موارد هیجان‌انگیز، دیزنی به فکر سرگرم کردن کاربران نیز بوده و با قرار دادن یک مینی گیم جالب با نام Force trainer می تواند طرفداران این کالکشن را ساعت‌ها مشغول آن نگه دارد. برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، در این برنامه شما در رابطه با محیط اپلیکیشن حق انتخاب خواهید داشت و می توانید یکی از حالت‌های Droid Blue, Empire Red یا Rebellion Green یک پوسته را بر حسب سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. اگر از طرفداران سری فیلم‌های جنگ ستارگان هستید، به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات