ثبت نام تجاری Apps Edge توسط سامسونگ

شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ درصدد نمایش عملکرد صفحه نمایش خمیده‌ی اج برای عموم است. اما معرفی این نوع صفحه نمایش به همراه گلکسی نوت اج با وجود هیاهوی زیاد بدون ایراد نیز نبوده است و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد با رفع مشکلات این سری نوپا را به جلو ببرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی اس ۶ اج پس از گلکسی نوت اج اقدامی دیگر توسط سامسونگ برای نمایش صفحات خمیده بود که البته بیشتر از ویژگی‌های جدید به زیبایی آن افزوده است. اما سامسونگ به این گوشی نیز بسنده نکرده است و می‌خواهد صفحه نمایش خمیده را یک قدم بیشتر به جلو می‌برد.

سامسونگ در اقدامی جدید، نام تجاری Apps Edge را در اداره‌ی پتنت آمریکا ثبت کرده است و این در حالی است که کابرد واقعی آن در حال حاضر مبهم است. اگر به بخش توضیح این پتنت مراجعه کنیم به متنی برمیخوریم که می‌گوید «نرم‌افزاری برای سازماندهی و دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های پر استفاده»

gsmarena 0021

ثبت نام تجاری اختصاصی نیز نشانه‌ای است که سامسونگ قصد دارد اپلیکیشن‌های بیشتری برای استفاده از صفحه نمایش خمیده معرفی کند. البته می‌توان از دید دیگری نیز به این موضوع نگاه کرد. ممکن است سامسونگ قصد معرفی گوشی‌های هوشمند جدید با صفحه نمایش خمیده را نیز داشته باشند و گوشی‌های بیشتری را از این سری وارد بازار کند.

نظر شما در مورد صفحات نمایش خمیده چیست؟ آیا استفاده از این نوع صفحه نمایش در گوشی‌های هوشمند را کاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات