5 تصویر هوایی بی نظیر ثبت شده توسط پهپادها

شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
یکی از حوزه‌هایی که با ظهور پهپادها و کوات‌کوپترها دگرگون شده، عکاسی است. با استفاده از پهپادها عکاسان قادرند تا تصویر‌های هوایی زیبایی را از مناظر شهری و طبیعی ثبت کنند. در ادامه ۵ تصویر بی نظیر حاضر در رقابت Dronestagram را به نظاره خواهید نشست.
تبلیغات

پهپادها یکی از پرکاربردترین گجت‌های نوظهوری هستند که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از این ابزار‌ها برای ثبت تصاویر هوایی دیگر نیازی به خدمت گرفتن هواپیما یا بالون نیست و می‌توان با صرف هزینه‌‌ای نسبتا اندک در مقایسه با روش‌های پیشین، به دفعات و در تمام اوقات سال به ثبت تصاویر هوایی پرداخت که همین موضوع پنجره‌ای جدید را به روی عکاسی گشوده است.

با توجه به این موضوع، اپلیکیشن Dronestegram مسابقه‌ای را برای انتخاب بهترین تصاویر هوایی ثبت شده توسط پهپادها راه انداخته است. داوری انتخاب بهترین تصاویر با همکاری نشنال جئوگرافیک انجام شده و نتایج حاصل نشان از انتخاب تصاویر بی نظیر و چشم نواز دارد.

برنده‌ی رقابت تصویری است که توسط ریکاردو ماتیلو ثبت شده و نام این تصویر نیز "Above the mist" به معنی بر فراز مه است. این تصویر نمایی از شهر پارانای برزیل را از بالای کلیسای جامع مارینگا نمایش می‌دهد.

DRONESTAGRAM 1

تصویر دوم بر فراز صخره‌های ساحلی شهر مازالتان در کشور مکزیک ثبت شده است. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، یک شناگر در حال شیرجه از بالای صخره به درون آب است.

DRONESTAGRAM 2

تصویر زیر در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۵ از شهر پلودیو در کشور بلغارستان در یک شب تابستانی ثبت شده است.

DRONESTAGRAM 3

تصویر زیر از مونت سنت میشل در ساحل نرماندی فرانسه ثبت شده است.

DRONESTAGRAM 4

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، از جزیره‌ی French Polynesia در اقیانوس آرام ثبت شده است.

DRONESTAGRAM 5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات