اپل موزیک ویدئوی اختصاصی از خوانندگان تاپ را برای سرویس موزیک خود تهیه می‌کند

شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، شرکت اپل درصدد تهیه‌ی موزیک ویدئوی اختصاصی از خوانندگان مشهوری مانند Drake، Eminem و Pharrell برآمده که درنهایت این موزیک ویدیوها را در سرویس موزیک خود منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

بر اساس گزارشی که توسط وب‌سایت Pitchfork منتشر شده، تیم تولید محتوای اپل موزیک ویدئویی برای قطعه‌ آهنگ Freedom از خواننده‌ی Pharrell، موزیک ویدئوی برای آهنگ Phenomenal از Eminem و موزیک ویدئو برای آهنگ Energy از Drake تهیه کرده‌اند که این سه موزیک ویدئو به طور اختصاصی از سرویس اپل موزیک منتشر خواهد شد.

این کمپانی در حساب کاربری توییتر اپل موزیک اعلام کرده که هدف بعدی‌اش تهیه‌ی فیلم کوتاه با نام .M.I.A است که در روز سیزدهم جولای (۲۲ تیر) پخش خواهد شد. بر اساس گزارش رسانه‌های مختلف، پخش موزیک ویدئوی جدید Drake با نام انرژی از سرویس اپل موزیک باعث شده تا این رپر از خوانندگان موسیقی پاپ مانندJustin Bieber, Miley Cyrus, Oprah, Kanye West, O.J. Simpson, Rob Ford و حتی رئیس جمهور آمریکا نیز بازخوردهای مثبتی داشته باشد.

Drake در کنفرانس WWDC اپل که در ماه گذشته برگزار شد به روی صحنه آمده و اعلام کرد که در سرویس اپل موزیک و ایستگاه رادیویی Beats 1 همکاری‌هایی با این کمپانی خواهد داشت؛ این ایستگاه رادیویی از امروز شروع به کار می‌کند.

به نظر می‌رسد اقدامات جدید اپل باعث موفقیت بیشتر سرویس اپل موزیک خواهد شد. به عنوان مثال زمانی که این سرویس در سی‌ام ماه ژوئن عرضه شد در ابتدا آهنگ Freedom از Pharrell به همراه این سرویس ارائه شد. در رادیوی Beats 1 نیز مصاحبه‌ی اختصاصی با Eminem در نظر گرفته شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات