مهارت‌های خود را تبدیل به پول کنید!

شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
مطالعه 4 دقیقه
هر یک از ما استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی داریم که ما را نسبت به سایر اطرافیان‌مان متمایز می‌کند. داشتن صدای خوب، سرودن اشعار زیبا، ایجاد وب‌سایتی حرفه‌ای، طراحی پرتره‌ای زیبا، پخت غذاهای خوشمزه، خلق شعارهای تبلیغاتی و ...
تبلیغات

چرا باید از مهارت‌های‌ خود استفاده کنیم؟

گاهی مهارت‌ها و استعدادهایمان را دست‌کم می‌گیریم و همین کافی است تا دیگران را از آنها بی‌بهره کنیم و حتی خودمان آنها را به فراموشی بسپاریم!  با استفاده از مهارت‌های خود نه تنها می‌توانیم کسب درآمد کنیم بلکه می‌توانیم احساس خوبی برای خودمان و دیگران ایجاد کنیم؛ حس خوب انجام کار مثبت و حس خوب کمک گرفتن از دیگران برای سریع‌تر انجام دادن کار‌ها.

معمولاً بسیاری از ما از اوغات فراغتی که داریم به نحو احسن استفاده نمی‌کنیم و ارزش وقت خود را نمی‌دانیم. چه بهتر است که سعی کنیم در اوقات فراغت خود چیزهای جدیدی یاد بگیریم، مهارت‌هایمان را ارتقاء دهیم و از همه مهم‌تر از مهارت‌هایی که داریم برای داشتن زندگی بهتر استفاده کنیم.

شاید بگویید چه کسی به استعدادهای من ارزش می‌دهد و اصلاً استعدادهایم برای چه کسی مهم است؟! این همان چیزی است که افراد تنبل و ناموفق همیشه به خود می‌گویند. آنها از دیده‌شدن می‌ترسند و این ترس باعث می‌شود هرگز نتوانند به آن جایگاهی که شایسته آنهاست برسند.

doit1

چگونه مهارتهای‌ خود را به دیگران نشان دهیم؟

اینترنت بهترین ابزار برای اشتراک مهارت‌هایتان است. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی، در وبلاگ شخصی، در تالارهای گفتگو و ... مهارت‌هایتان را به دیگران معرفی کنید. اما پیشنهاد ما چیزی دیگر است! نظر شما در مورد وب‌سایتی که مخصوص این کار باشد چیست؟ جایی که برای معرفی استعداد‌ها و مهارت‌ها و تبدیل آنها به پول ایجاد شده باشد! آیا چنین جایی وجود دارد؟

بلی! «انجام میدم دات کام» برای همین منظور ایجاد شده است.

انجام میدم به شما کمک می‌کند تا ایده‌ها، تجربیات، استعدادها، مهارت‌هایتان را در معرض فروش قرار دهید و از آنها کسب درآمد کنید.

doit2

برای شروع چه باید کرد؟

اگر این سؤال شما هم هست، به شما تبریک می‌گوییم؛ شما کار را شروع کرده اید! داشتن انگیزه مهمترین مرحله کار است.

در مرحله بعدی شما باید در انجام میدم عضو شوید.

عضویت کاملا رایگان و آسان است. در سمت چپ منوی بالای سایت بر روی لینک «عضویت سریع» کلیک کرده و فرم عضویت را تکمیل کنید! به شما تبریک می‌گوییم؛ به بزرگترین بازار آنلاین خرید و فروش خدمات در ایران خوش آمدید!

اولین کاره خود را ایجاد کنید!

در انجام میدم کاره به همان خدمات ارائه شده گفته می‌شود؛ کاره یعنی کار + مه = کار ارزشمند. اگر هنوز مطمئن نیستید می‌خواهید چه خدماتی را ارائه دهید بهتر است نگاهی به دسته‌بندی‌ها و کاره‌های موجود در ویترین انجام میدم بیاندازید. همچنین می‌توانید محبوب‌ترین کاره‌ها را نیز ببینید.

حال که تصمیم گرفتید می‌خواهید کدام یک از مهارت‌هایتان را در انجام میدم نمایش دهید به صفحه ثبت کاره جدید بروید.

در فرم ایجاد کاره، عنوانی جذاب برای کاره‌تان انتخاب کنید. دسته و زیردسته مناسبی را انتخاب کنید. تصاویر مرتبط یا نمونه کار را اضافه کنید. در بخش توضیحات، توضیحات کاملی درباره مهارتی که دارید و خدماتی که برای خریدار کاره ارائه خواهید داد را بنویسید. قیمت پایه را انتخاب کنید و برچسب‌های مرتبط را بیافزایید. زمانی که نیاز دارید تا سفارش را تکمیل کنید را انتخاب کنید و در آخر به مشتری بگویید که برای انجام سفارش به چه اطلاعاتی نیاز دارید.

در ادامه شما می‌توانید افزودنی ‌(هایی) به کاره خود اضافه کنید. افزودنی‌های خدمات جانبی یا اضافی هستند که خریدار می‌تواند به سفارش کاره اصلی اضافه کند.

همه توضیحات مورد نیاز برای استفاده از امکانات انجام میدم به صورت کاملاً ساده و روان در سایت درج شده است و در صورتی که مشکلی داشتید می‌توانید به بخش پشتیبانی سایت تیکت ارسال کنید

ااستارت اپ انجامش میدم

سطح اعتبار خود را افزایش دهید!

در انجام میدم کاربران با توجه به سفارش‌های موفق و رضایت مشتریان سطح بندی می‌شوند. شما در بدو ورود دارای سطح عادی هستید که با انجام سفارش‌های دریافتی و دریافت رضایت کاربران می‌توانید به سطح یک و سپس سطح دو و سطح سه ارتقاء پیدا کنید.

یکی دیگر از پارامترهایی که اعتبار شما را نشان می‌دهد درصد جلب نظر مثبت مشتریان است که در صورتی که تمامی مشتریان تان از شما راضی باشند 100% خواهد بود.

از موارد دیگری که باعث افزایش فروش شما در انجام میدم می شود اطلاعات پروفایل کاربری مانند تصویر پروفایل و توضیحات حرفه‌ای درباره شماست که در کنار همه کاره هایتان نمایش داده میشود.

کسب درآمد بیشتر!

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در انجام میدم معرفی کاره‌های دیگران است. با کمک ماژول بازاریابی مشارکتی و یا لینک بازاریابی مشارکتی که در صفحه‌ی کاره‌های دیگران وجود دارد و معرفی آنها می‌توانید به درآمد بیشتر هم فکر کنید!

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات