تصویر پنل جلوی گوشی لومیا 1030 با لوگوی مایکروسافت و ورایزن فاش شد

پنج‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که هنوز حرف و حدیث‌ها پیرامون پرچمدار بعدی مایکروسافت زیاد است و در این مدت اخیر افشاگری‌های زیادی منتشر شده، امروز نیز تصویری به بیرون درز پیدا کرده که گفته می‌شود پنل جلوی گوشی لومیا 1030 خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 پیشتر ردموندی‌ها از تایید خبر کار بر روی نسل جدید گوشی لومیا 1020 که سال 2013 معرفی شد، سرباز زده بودند. اما یکی از منابع خبری به نام NoWhereElse تصویری منتشر کرده است که اگر صحت داشته باشد می توانیم بگوییم گوشی لومیا 1030 واقعا وجود دارد.

این وب‌سایت فرانسوی دو تصویر از پنل جلوی این دستگاه منتشر کرده و مدعی شده است که این عکس‌ها کاملا قانونی و رسمی هستند و حتی جزئیاتی را فاش کرده‌اند. در مرحله‌ی اول می‌توانیم نام لومیا 1030 را مشاهده کنیم که به وضوح با ماژیک سیاه نوشته شده است. به علاوه لوگوی مایکروسافت در گوشه‌ی چپ بالا و لوگوی اپراتور آمریکایی ورایزن در گوشه‌ی راست بالا کاملا مشخص است. در تصاویر زیر هر دو لوگو نشان داده شده است.

10302

اکنون این تصاویر به می‌گوید که مایکروسافت بعد از خرید بخش گوشی‌های هوشمند نوکیا روی گوشی لومیا 1030 با نمایشگر بزرگ کار می‌کرده که قرار است توسط ورایزن عرضه شود. با اینکه این شواهد از وجود لومیا 1030 در حال حاضر خبر می‌دهد ولی دقیقا معلوم نیست آیا طرفداران گوشی‌های ویندوزفونی به زودی می‌توانند این محصول را خریداری کنند یا خیر.

10303

باید تا ماه سپتامبر و زمان انتشار ویندوز 10 موبایل منتظر باشیم. شاید در کنار این سیستم عامل گوشی لومیا 1030 هم معرفی شد. شاید هم هیچگاه از دستگاهی به نام لومیا 1030 خبری شنیده نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات