هوآوی تصویری از ساعت هوشمند Honor Band Zero‌ منتشر کرد

چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که هنوز در انتظار عرضه هوآوی واچ هستیم که در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شد، هوآوی تصویری از یک ساعت هوشمند دیگر را در توییتر منتشر کرده است.  با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هوآوی تصویری از Honor Band Zero را در توییتر منتشر کرد. البته هنوز اطلاعاتی از این ابزار هوشمند فاش نشده بجز هر آنچه که می‌توانیم از تصویر موجود حدس بزنیم. 

در حالی که هنوز در انتظار عرضه هوآوی واچ هستیم به نظر می‌رسد اکنون برای معرفی ساعت هوشمند دیگری کمی زود باشد ولی انتشار چنین خبرهایی از انجا که نشان از برنامه‌های آینده هوآوی برای ابزارهای پوشیدنی دارد، جالب است. 

تمام چیزی که در حال حاضر از Honor Band Zero‌ می‌دانیم این است که دارای نمایشگر دایره‌ای شکل درست مثل موتو 360 است. همچنین هیچ دکمه‌ای روی بدنه این ساعت هوشمند نیست که باعث شده  یک طراحی مرتب را شاهد باشیم.

هوآوی از بندی با بافت ظریف در این ساعت استفاده کرده است. به احتمال زیاد سیستم عامل اندروید وِر برای این ساعت انتخاب شده هر چند هنوز برای قضاوت کمی زود است و باید منتظر ماند.

به نظر می‌رسد کم کم استفاده از کلمه Zero هم در نام گذاری‌ پروژه‌های دنیای فناوری در حال گسترش است! اگر Honor Band Zero‌ دقیقا این شکلی باشد، نظر شما در مورد طراحی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات