پیشنهاد روشی جدید برای محاسبه شارژ ماهانه مجتمع‌ها

چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به شرایط روز جامعه، محاسبه دقیق و مدیریت شارژ واحدهای مسکونی، اداری و تجاری، امری وقت‌گیر و طاقت‌فرسا می‌باشد. بدین منظور نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه، به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه طراحی و تولید شده است. از نسخه ابتدایی این محصول تا به حال، دو اصل سادگی کاربری و رضایت مشتریان مورد توجه ویژه قرار گرفته است. نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه گزینه بسیار مناسب و راهکاری ساده برای محاسبه عادلانه شارژ ساختمان است.
تبلیغات

برخی ویژگی های نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان

نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه به شما اجازه می‌دهد تنها با دانستن مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر و حتی آشنا نبودن به علم حسابداری از تمام امکانات این نرم افزار به راحتی استفاده نمایید و قابل استفاده برای مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری، چند بلوکه و ترکیبی می باشد.

Img2

این نرم افزار توانایی ثبت اطلاعات واحدها، مالکین و مستاجرین، هزینه های عمومی شامل آب و برق و گاز و هزینه های خاص مانند تعمیرات آسانسور و همچنین چک های صادره و دریافتی و ... را دارد.

همچنین تنظیم فرمول محاسبه شارژ بصورت انعطاف پذیر، از ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار می باشد. از جمله بر اساس متراژ، نفرات، طبقات، سهم از هزینه ها، تعداد پارکینگ و انباری و ... . تنوع گزارش ها و نمودارها و امکان ویرایش گزارش ها از نقاط قوت این نرم افزار است. در ضمن، نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه دارای پشتیبانی و بروز رسانی رایگان یکساله است.

kashaneh

چگونه با نرم افزار بیشتر آشنا شویم؟

مشاهده کلیه ویژگی‌ها، فیلم های آموزشی، نسخه آزمایشی و ... در وب سایت مربوطه امکان پذیر می باشد:

www.charge-software.ir

تلفن‌های تماس : ۴۴۴۶۲۳۲۰-۰۲۱ و ۴۴۴۳۰۶۷۹-۰۲۱

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات