iOS 9 دارای یک اپلیکیشن مدیریت فایل آی کلاد است

سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
نگرش اپل همواره به اپلیکیشن‌های مدیریت فایل متفاوت است؛ این کمپانی تمایل دارد همه‌ی اتفاقات مربوط به مدیریت فایل‌ها در پشت پرده رخ داده و کاربر به آن دسترسی نداشته باشد. برخلاف انتظارات، iOS 9 دارای یک اپلیکیشن برای مدیریت فایل آی کلاد است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد حداقل یک امتیاز کوچک برای کسانی که دوست دارند شخصا فایل‌ها را مدیریت کنند بدهد. اخیرا گزارشی توسط سایت‌های 9to5Mac و MacRumors منتشر شده که بر اساس آن iOS 9 دارای یک اپلیکیشن آی کلاد است که کابران می‌توانند توسط آن به فایل‌های موجود در آن دسترسی داشته و آن‌ها را مدیریت کنند؛ این اپلیکیشن همانند نسخه‌ی وب و نسخه‌ی مک آی کلاد است.

ظاهرا نصب این برنامه اختیاری است و برای استفاده از آن، ابتدا باید گزینه‌ی مربوط به آن در تنظیمات فعال شود، پس از فعال سازی آیکون مربوط به آن در صفحه نمایش گوشی ظاهر می‌شود. البته به نظر می‌رسد اپل قصد ندارد که این اپلیکیشن را جزو اجزای هسته‌ی سیستم عامل موبایل خود قرار دهد اما در هر حال این اپلیکیشن دسترسی به آی کلاد را سهولت بخشیده و رقیبی جدی برای اپلیکیشن‌های نظیر دراپ باکس به شمار می‌رود زیرا دراپ باکس اپلیکیشنی کامل دارد که به واسطه‌ی آن می‌توان به اطلاعات فضای ابری دسترسی داشت و فایل‌هایی را در آن آپلود کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات