سیستم‌ عامل Watch OS 2 اپل رونمایی شد

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل در کنفرانس امشب خود که در حال برگزاری است از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مخصوص اپل‌واچ با نام Watch OS 2 رونمایی کرد. در ادامه جزئیات مربوط به این سیستم‌عامل را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

 اپل‌واچ با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد و از این رو اپل نیز تلاش می‌کند تا این ساعت را بیش از پیش توسعه دهد و بستر لازم برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تحت ساعت هوشمند خود را ارائه کند.

 همانطور که در پوشش‌ زنده‌ی زومیت از کنفرانس WWDC 2015 مشاهده کردید، اپل توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای اپل‌واچ را ساده‌تر از قبل کرد و تلاش کرد تا توسعه‌دهندگان اکوسیستم‌ خود را تشویق به توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تحت اپل‌واچ کند.  در سیستم‌عامل Watch OS 2، ساعت می‌تواند بصورت مستقیم با شبکه‌ی وای-فای ارتباط برقرار کند و به این ترتیب نیازی به استفاده از وای-فای آیفون ندارد.

اپلیکیشن‌های جدید تحت واچ‌او اس ۲ می‌توانند از میکروفون و اسپیکر استفاده کنند و حتی می‌توانند ویدیو را بر روی ساعت پخش کنند. تصور کنید بر روی صفحه‌نمایش ساعت، به تماشای فیلم بپردازید. به لطف نسل دوم سیستم‌عامل واچ‌ او‌اس و از اپلیکیشن HomeKit کاربر می‌تواند با دکمه‌ی چرخنده‌ی ساعت اپل‌واچ دمای خانه را کنترل کند.

اپل به همراه Watch OS 2 از چندین ابزار جدید برای توسعه دهندگان نیز رونمایی کرد تا بتوانند ساده‌تر از قبل اپلیکیشن‌های سازگار با اپل‌واچ را توسعه دهند. اپلیکیشن نقشه‌ی تحت اپل‌واچ نیز بهبود یافته است و حالا تمام مسیرها را نشان می‌دهد و اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات