تماشا کنید: اندروید 5.1 بر روی هواوی میت 7

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
انتظار می‌رود هواوی آپدیت اندروید ۵.۱ را برای گوشی‌های خود ارائه کند. احتمالا این اتفاق به زودی خواهد افتاد چرا که به تازگی ویدئوی فاش شده، میت ۷ هواوی را در حالی که به اندروید ۵.۱ به‌روزرسانی شده نشان می‌دهد که خبر از برخی ویژگی‌های جدید و جذاب می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ویدئوی زیر میت ۷ را در حالی که به اندروید ۵.۱ و رابط کاربری EUI3.1 به روزرسانی شده است نشان می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید ویژگی چند وظیفگی با تقسیم صفحه به دو قسمت مانند آن‌چه که در گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی وجود دارد، به میت ۷ نیز اضافه خواهد شد. البته مشخص نیست که این ویژگی برای چه تعداد از اپلیکیشن‌ها قابل اجرا خواهد بود.

لینک دانلود

ویژگی جدید دیگر امکان استفاده با یک دست است و همانطور که مشاهده می‌کنید برای استفاده‌ی راحت‌تر با یک دست می‌توانید ابعاد صفحه نمایش را کاهش دهید.

خبرهای قبلی حاکی از آن بودند که به‌روزرسانی اندروید ۵ برای میت ۷ در اواخر اردیبهشت ماه امسال قابل دانلود خواهد بود اما به نظر می‌رسد هواوی این کار را به زمان دیرتری منتقل کرده است تا اندروید کیت‌کت ۴.۴ موجود بر روی میت ۷ را مستقیما به اندروید ۵.۱ به‌روزرسانی کند. طوری که از شواهد برمی‌آید زمان زیادی تا ارائه شدن رسمی این به‌روزرسانی باقی نمانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات