آمازون اکو کتاب های الکترونیکی را می خواند

یک‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش آمازون از اسپیکر هوشمند خود با نام آمازون اکو رونمایی کرد که استوانه‌ای شکل است و می‌تواند اطلاعات مختلفی را در زمینه‌ی موسیقی، اخبار، آب و هوا و هر سوال دیگری که از آن دارید در اختیار شما قرار دهد. حال آمازون اکو به قابلیت جدیدی مجهز شده است.
تبلیغات

اسپیکر آمازون اکو طوری ساخته شده که به طور ۳۶۰ درجه قادر به شنیدن صدای کاربر در اتاق است و سیستم آن با یک سری از دستورات مشخص مانند سیری پیاده سازی شده است. اکو هفت میکروفون مختلف دارد که باعث می‌شود حتی در حین پخش موزیک نیز صدای شما را بشنود.

اکو آمازون با بلوتوث بخوبی هماهنگ است و می‌تواند Spotify, Pandora و دیگر اپلیکیشن‌های موسیقی را پخش کند. حال این اسپیکر قادر است کتاب‌های الکترونیکی از جمله رمان‌ها را برای کاربر بخواند! آمازون اخیرا سیستم این اسپیکر را ارتقا داده تا بتواند کتاب‌های الکترونیکی را برای کاربر بخواند. مانند کودکی که حین خوابیدن از مادر خود درخواست خواندن کتاب داستان دارد، شما نیز می‌توانید از آمازون اکو بخواهید تا کتاب‌های مورد علاقه‌تان را بخواند. علاوه بر این، اکو به این قابلیت مجهز شده که در دفعات بعدی، از همان صفحه‌ای که باقی مانده، ادامه‌ی کتاب را بخواند. 

در حال حاضر آمازون اکو پیام‌های متنی را نمی‌خواند اما قابلیت خواندن کتاب‌های الکترونیک یکی از نوآوری‌های این اسپیکر به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات