زوم‌اَپ: نسخه جدید بازی هیتمن با Hitman: Sniper

یک‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
Hitman: Sniper جدیدترین عنوان از سری بازی‌های Hitman است که این بار سراغ تفنگ‌های دوربین‌دار و قتل‌های از راه دور رفته و بار دیگر این شخصیت محبوب را به دنیای بازی‌ها بازگردانده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به جرات می‌توان سری بازی‌های Hitman را یکی از شناخته‌شده‌ترین و البته محبوب‌ترین عناوین تاریخ بازی‌سازی دانست که سال‌های سال و در کنسول‌های نسل‌های مختلف حضور پرقدرت و ماندگاری را از خود به جای گذاشته است. در جدیدترین سری این بازی که با نام Hitman: Sniper منتشر شده است، بار دیگر شاهد گرافیکی فوق‌العاده و گیم‌پلی روانی هستیم که این بار، محوریت بازی روی تفنگ‌های دوربین‌دار و شلیک از راه دور است. درواقع در این نسخه انجام ماموریت‌های بازی و به قتل رساندن افراد بیشتر توسط تفنگ دوربین‌دار انجام خواهد شد که این امر علاوه بر جذابیت و هیجان بالایی که هنگام تمرکز و نشانه‌گیری به بازی اضافه می‌کند، باعث کنترل راحت‌تر بازی در گوشی‌های لمسی نیز شده است چراکه طبیعتا کنترل یک نشانه و شلیک کردن بسیار ساده‌تر از بازی‌های سوم شخصی همچون Dead Trigger خواهد بود.

Hitmans2

Hitman: Sniper دارای 150 مرحله‌ی مختلف و چالش برانگیز است که برای یک بازی موبایلی بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. تمامی این مراحل از محیط‌هایی گرافیکی و با جزئیات بالا برخوردارند و انجام ماموریت‌ها در چنین محیطی به خصوص با موسیقی متن هیجان‌انگیز بازی، Hitman: Sniper را به یک عنوان قابل قبول تبدیل کرده است. در طول بازی جمعا به 13 تفنگ مختلف دسترسی خواهید داشت که با امتیازات کسب شده می‌توانید به افزایش قدرت و ارتقا دادن اسلحه‌ها بپردازید. ضمن اینکه در بازی بخشی برای ثبت آنلاین امتیازها وجود دارد که می‌تواند رقابت بین کاربران جهانی را چندین برابر جذاب کند. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. این بازی برای اجرا نیاز به دیتا دارد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات