نسخه جدید مرورگر کروم به صورت هوشمند نمایش محتوای فلش را متوقف می‌کند

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
یکی از عذاب‌آورترین مشکلاتی که هنگام وب‌گردی با آن مواجه هستیم پخش خودکار تبلیغات فلش است که اگر صدا هم داشته باشند بیش از پیش ما را آزار می‌دهند. اما خبر خوشحال‌کننده این است که در نسخه‌ی جدید مرورگر کروم به صورت هوشمند پخش این تبلیغات فلش متوقف می‌شود.
تبلیغات

دیگر فرقی نمی‌کند که از برنامه‌ها یا افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات استفاده می‌کنید یا نه، امروز گوگل به صورت رسمی اعلام کرده است که با همکاری کمپانی ادوبی بروزرسانی کروم را برای متوقف‌کردن هوشمند پخش محتوای فلش در صفحات وب  منتشر خواهد کرد. نکته جالب این است که به صورت خودکار محتوای فلش در ستون‌های کناری صفحات وب پخش می‌شود ولی تبلیغات فلش میان صفحه همچنان متوقف هستند. حتی اگر تمایل داشته باشید به هر دلیل این تبلیغات برای شما پخش شود، کافیست روی آن کلیلک کنید.

به گفته گوگل این بروزرسانی به مصرف کمتر باتری در لپ‌تاپ‌ها کمک می‌کند و می‌تواند تجربه‌ی بهتری از وب‌گردی را در اختیار شما قرار دهد. اگر قصد دارید از این قابلیت جذاب استفاده کنید می‌توانید نسخه‌ی بتای کروم را برای دسکتاپ خود دانلود کنید که این ویژگی به صورت پیش‌فرض روی آن فعال شده است. ضمن اینکه می‌توانید در همین نسخه‌ی فعلی مرورگر کروم خود با مراجعه به قسمت settings (تنظیمات)، انتخاب گزینه Show advanced settings و سپس انتخاب تنظیمات Privacy برای محتوای خود گزینه‌ی Detect and run important plugin content را فعال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات