اندروید M از قابلیت تغییر تم پشتیبانی می‌کند

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
این روزها اغلب تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی، از رابط کاربری مخصوص خود استفاده کرده و پشتیبانی از تم‌های مختلف را نیز در این رابط کاربری  می‌گنجانند. حال به نظر می‌رسد گوگل نیز درصدد پشتیبانی از تم‌ها در اندروید است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اندروید M یا همان Macadamia Nut Cookie لقب اولین نسخه از اندروید را به خود اختصاص خواهد داد که از تم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از قابلیت تغییر تم در رابط‌های کاربری اندروید، گوگل را به این نتیجه رسانده تا از این قابلیت در سیستم‌ عامل خود پشتیبانی کند. اطلاعات ارائه شده حاکی از این است  که اندروید M از ران‌تایم PRO سونی برای پیاده‌سازی این قابلیت بهره گرفته است.

یکی از کاربران اندروید M که از اپلیکیشن Layers Manager استفاده می‌کرده، به وجود چنین قابلیتی در آخرین نسخه از اندروید پی برده است. گزارش‌های منتشر شده حکایت از این دارد که این کاربر موفق شده تا چند تم را روی گوشی اندرویدی روت شده‌ی خود، اجرا کند.

هنوز نحوه‌ی پیاده‌سازی دقیق این قابلیت در اندروید M به روشنی مشخص نیست. باید دید که این ویژگی چگونه در اختیار توسعه‌دهندگان و کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات