گوشی Mi 4i شیائومی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا کمپانی شیائومی که از آن به عنوان اپل چین یاد می‌شود، گوشی جذاب Mi 4i را با قیمت مناسب معرفی کرده است که تنها در هند و چند بازار آسیایی دیگر به فروش می‌رسد. اما حالا خبری منتشر شده که قرار است این گوشی وارد بازار دیگر کشورهای جهان شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گفته می‌شود یکی از خرده‌فروشان هنگ‌کنگی به نام Uniqbe قصد دارد این دستگاه را در کشورهای دیگر نیز به فروش برساند. بنابراین مشخص می‌شود خود شیائومی به صورت مستقیم در عرضه جهانی گوشی Mi 4i نقشی ندارد.

این گوشی در کشور هند حدود 200 دلار قیمت دارد، ولی این خرده‌فروش هنگ‌کنگی قرار است Mi 4i را با قیمت 240 دلار به فروش برساند که بسته به محل زندگی شما 50 تا 60 دلار نیز هزینه ارسال دریافت خواهد شد. به نظر می‌رسد در مجموع برای تهیه نسخه‌ی آنلاک این گوشی باید مبلغی در حدود 300 دلار بپردازید که با توجه به مشخصات فنی دستگاه، خیلی هم قیمت بدی نیست.

گوشی Mi 4i شیائومی از اندروید آب نبات چوبی سفارشی‌شده با رابط کاربری MIUI 6 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند همچنین باید به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 615 کوالکام، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی (امکان استفاده از کارت حافظه خارجی وجود ندارد)، سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل و یک باتری 3120 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم کارت نیز اشاره کرد.

اخیرا مشکلی در داغ‌شدن گوشی وجود داشت که با ارائه بروزرسانی نرم‌افزاری برطرف شده است. به نظر شما این گوشی 300 دلاری ارزش خریدن دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات