دستبند هوشمند SmartBand 2 سونی به سنسور ضربان قلب مجهز می‌شود

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
انتظار داریم سونی در IFA 2015 از اسمارت‌بند جدید خود رونمایی کند. شایعه شده که این دستبند هوشمند به سنسور سنجش ضربان قلب مجهز خواهد شد.
تبلیغات

این اطلاعات از اپلیکیشن سونی در گوگل پلی استخراج شده‌اند. سنسور ضربان قلب سنج در بخش پایینی هسته‌ی اصلی این دستبند قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که سونی بالافاصله پس از فاش شدن این اطلاعات، اپلیکیشن خود را از گوگل پلی برداشته است و در حال حاضر نسخه‌ی قبلی اپلیکیشن همراه با SmartBand در گوگل پلی ارائه می‌شود. با این حال این اپلیکیشن در بسیاری از وب‌سایت‌ها قرار داده شده تا در صورت تمایل آن را تجربه کنید.

دستبند هوشمند جدید سونی از قابلیت دیگری به نام بیداری هوشمند بهره می‌برد که در آن دستبند از طریق ایجاد لرزش به کاربر اطلاع می‌دهد که چرخه‌ی خواب مد نظر وی کامل شده و وقت بیدار شدن است.

سونی اولین اسمارت بند خود را در ماه می ۲۰۱۴ رونمایی کرد. این دستبند با تمام گوشی‌های اندرویدی سازگار است و یک اپلیکیش همراه نیز بر روی گوشی‌ نصب می‌شود تا بتوان از طریق آن، اطلاعات موجود در دستبند را استخراج و مورد بررسی قرار داد.

اگر مایل هستید تا در باره‌ی اسمارت‌بند سونی بیشتر بدانید مقاله‌ی «بررسی دستبند هوشمند SmartBand سونی و اپلیکیشن Lifelog» و «بررسی ویدیویی اسمارت بند تاک سونی» را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات