آیا اپل سال آینده به جز پرچمداران خود گوشی دیگری معرفی می‌کند؟

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
با وجود تمام شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که پیرامون گوشی‌های اپل در سال جاری وجود دارد و با نزدیک‌شدن به زمان معرفی آن‌ها شایعات قوت می‌گیرند؛ همچنان به نظر می‌رسد این کمپانی رونمایی از آیفون 4 اینچی با نام احتمالی آیفون 7c را فراموش نکرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اپل از فروش پرچمداران خود با نمایشگرهای بزرگتر کاملا راضی است و امسال قصد دارد دو مدل آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را با بهینه‌سازی‌های انجام گرفته نسبت به نسخه‌های اصلی که سال گذشته معرفی شدند، وارد بازار کند. ولی این احتمال همچنان وجود داشت که با توجه به تقاضای بازار برای دستگاه‌هایی با نمایشگر کوچکتر، شاهد یک گوشی 4 اینچی از اپل نیز باشیم. اما این شایعات خیلی زود با واکنش کوپرتینونشین‌ها همراه شد و مشخص شد سال 2015 به جز آیفون 6s و 6s Plus از گوشی دیگر خبری نیست.

اما این تمام ماجرا نیست و به گزارش Economic Daily News، یکی از تولیدکنندگان نمایشگر‌های مخصوص دستگاه‌های الکترونیک به نام AUO مدعی شده است که قراردادی را برای تامین نمایشگر 4 اینچی گوشی آیفون 7 سی با اپل به امضا رسانده و قرار است نیمه اول سال 2016 عرضه آن آغاز شود. اگر این ادعا صحت داشته باشد باید سال آینده منتظر سه گوشی آیفون باشیم که برای اولین بار در تاریخ کمپانی اپل این اتفاق خ می‌دهد. یعنی سال آینده آیفون 7، 7  پلاس و 7 سی معرفی خواهند شد.

براساس رای‌گیری‌هایی که انجام شده آیفون 5 اس بهترین آیفون تمام تاریخ بوده است و همین امر می‌تواند در تصمیم‌گیری اپل برای معرفی یک آیفون کوچکتر موثر باشد. ولی نمی‌توان براساس نام آیفون 7c قضاوت کرد که همانند آیفون 5c، جنس گوشی از پلاستیک خواهد بود. اما به هر حال تا سال آینده بازار شایعات همچنان داغ خواهد بود و باید منتظر باشیم و ببینیم در گذر زمان چه اخباری منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات