تصاویر جدید گلکسی اس 6 پلاس سامسونگ مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
این روزها اخبار و شایعات زیادی پیرامون نسخه‌ی بزرگتر گلکسی اس 6 اج با نام Project Zero 2 یا Project Zen شنیده می‌شود و به تازگی برخی از مشخصات فنی و تصاویر آن فاش شده بود. اما امروز تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی اس 6 پلاس سامسونگ فاش شده که قرار است طی هفته‌های آینده به صورت رسمی معرفی شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه هنوز همه چیز در حد شایعه است، ولی به نظر می‌رسد تصاویر منتشر شده واقعی‌ترین عکس‌های منتسب به گلکسی اس 6 پلاس است که قضاوت درباره اندازه آن نسبت به گلکسی اس 6 اج کمی سخت خواهد بود. از روی تصاویر این گونه بر می‌آید که گلکسی اس 6 پلاس با گلکسی اس 6 اج تفاوت زیادی ندارد و شاید تنها اختلاف در چینش آیکان‌ها است. البته از این تفاوت چیز زیادی دستگیر ما نمی‌شود.

به نظر می‌رسد کلید فیزیکی هوم دیگر آن ظاهر کرومیک و براق خود را ندارد ولی می‌توان احتمال داد این موضوع به دلیل زاویه عکاسی و بازتاب نور باشد. همچنین قسمت‌های سایه روشن باعث می‌شود درک درستی از تصویر نداشته باشیم. گفته می‌شود گلکسی اس 6 پلاس به یک پردازنده 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808، نمایشگر 5.4 یا 5.5 اینچی Super AMOLED با دو لبه‌ی منحنی، 32 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

gs6plus2

با توجه به مشخصات فنی دستگاه به نظر می‌رسد کمی این گوشی در خط تولید محصولات سامسونگ عجیب باشد. از یک طرف سخت‌افزار قدرتمندی برای آن انتخاب شده و از طرف دیگر قرار است به پردازنده اسنپدراگون 808 کوالکام مجهز شود که در حد 810 نیست. همچنین نمایشگر 5.5 اینچی این دستگاه بین محصولات سری گلکسی اس و گلکسی نوت قرار می‌گیرد که می‌تواند میزان فروش آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

البته هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است و با توجه به گمانه‌زنی‌های دیگر قرار است گلکسی اس 6 پلاس در جریان رویداد IFA 2015 برلین که ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، معرفی شود. پس تا آن زمان هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات