سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی نوت 5 را فاش کرد

پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که اخبار ضد و نقیض زیادی پیرامون تاریخ معرفی گلکسی نوت 5 سامسونگ به گوشی می‌رسید، ری این‌یونگ - مدیر اجرایی این کمپانی کره‌ای ناخواسته تاریخ دقیق رونمایی از این محصول در ماه سپتامبر را لو داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وی در جریان جلسه‌ای که روز 4 شنبه با حضور سرمایه‌گذاران این شرکت برگزار شده بود گفته است که سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی با تاخیر روبرو خواهد شد و به جای عرضه آن در ماه جولای باید ماه سپتامبر منتظر آن باشیم.

اما خبر دیگر مربوط به نسخه‌ی بعدی فبلت خانواده نوت می‌شود که یونگ در بین سخنان خود اشاره کرده است سیستم سامسونگ پی برای اولین بار روی دستگاه قدرتمند گلکسی نوت 5 نصب خواهد شد که به نوعی تایید می‌کند محصول جدید سری نوت ماه سپتامبر رونمایی می‌شود. این موضوع تمامی شایعات، مبنی بر معرفی گلکسی نوت 5 سامسونگ را در جریان رویداد IFA 2015 برلین تایید می‌کند. همانطور که می‌دانید کنفرانس خبری سامسونگ چهارم سپتامبر برگزار خواهد شد. سال گذشته کره‌ای‌ها در این رویداد از دو فبلت جذاب گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت 4 اج رونمایی کردند. کلیر کیم، یکی از تحلیل‌گران Daishin Securities Co در شهر سئول، با ایده‌ی معرفی گلکسی نوت 5 در ماه سپتامبر موافق است. او می‌گوید سرویس جدید احتمالا روی نسل جدید دستگاه گلکسی نوت نصب خواهد شد.

یونگ، همچنین در کنفرانس خود اعلام کرده است که سامسونگ امیدوار است 15 تا 20 درصد دارندگان گوشی‌های هوشمند این کمپانی، از سرویس سامسونگ پی استفاده کنند. خرید شرکت Loop Pay به سامسونگ کمک کرده است تا بتواند توانایی‌های خود را در مقابل گوگل و اپل ارتقا دهد. بر خلاف اکثر سرویس‌های پرداخت موبایلی که به کمک NFC از طریق سیستم پوز (POS) فروشگاهی کار می‌کنند، لوپ پی از نوار مغناطیسی پشت کارت‌های اعتباری بهره می‌گیرد. از آنجایی که 90 درصد خرده‌فروشان دستگاه‌های کارتخوان دارند، سامسونگ پی آمادگی بهره‌برداری در بیش از 10 میلیون فروشگاه را دارد.

جنگ پرداخت موبایلی میان گوگل، اپل و سامسونگ آغاز شده است که به گفته موسسه Forrester Research تراکنش‌های آن از 67 میلیون دلار در سال جاری به 142 میلیارد دلار در سال 2019 میلادی خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات