زوم‌اَپ: قفل صفحه نمایش در ویندوزفون با lockie

پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های ویندوزفون، لاک‌اسکرین آن است که به عقیده‌ی بسیاری از کاربران، یک صفحه‌ی قفل بسیار شیک و متفاوت به حساب می‌آید. اما این جذابیت، ممکن است برای کاربران این پلت‌فرم که هر روز با آن موجه می‌شوند یکنواخت و تکراری شود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد کاربران ویندوزفون نیز، مانند دیگر کاربران (اندروید و آی او اس)، پس از مدتی از یکنواختی محیط گوشی خسته می‌شوند و به دنبال تجربه‌های جدید‌تر، و متفاوت‌تر خواهند گشت. اگر از کاربرانی هستید که چنین حسی را درباره‌ی لاک‌اسکرین گوشی خود دارید، lockie یک انتخاب بسیار خوب برای شما خواهد بود.

با وجود ظاهر متفاوت و زیبای این اپلیکیشن، می‌توان الویت و تمرکز اصلی سازندگان lockie را در امکانات موجود در این برنامه دانست چرا که ابزارک‌هایی که برای این صفحه در نظر گرفته شده است بسیار کامل بوده و بعضی از آن‌ها نیز بسیار وسوسه‌کننده است. برای مثال یکی از این ویژگی‌های دوست داشتنی، امکان RSS Reader در صفحه‌ی قفل است که شما می‌توانید با مشخص کردن سایت‌های دلخواه، مانند www.zoomit.ir، تیتر جدیدترین مطالب را روی این صفحه مشاهده کنید و به این ترتیب همیشه از جدیدترین اخبار آگاه باشید. بدیهی است که برای چنین امکانی دسترسی به اراتباط اینترنتی مورد نیاز خواهد بود.

Locki2

lockie در کنار تمامی امکانات کاربردی خود، به کاربران اجازه‌ی شخصی‌سازی کردن محیط برنامه را مطابق به سلیقه‌شان می‌دهد تا با تنظیمات دلخواهی که در آن انجام می‌دهند، محیط صفحه‌ی قفل را به طور کامل با سلیقه‌ی خود سازگار کنند. امکان انتخاب تصویر زمینه‌ی قفل از بینگ نیز ویژگی دیگر این اپلیکیشن است که با توجه به سلیقه‌ی فوق‌العاده‌ی بینگ در انتخاب تصاویر، می‌توان از زیبایی صفحه‌ی قفل گوشی اطمینان خاطر داشته باشید. پشتیبانی از کاشی زنده و شفاف، عدم وجود تبلیغات، شخصی‌سازی‌های بدون محدودیت مانند تغییر حالت ساعت، اطلاعات آب و هوا و...، امکان تنظیم تعداد نامحدود عکس از گالری گوشی و روان بودن محیط کاربری این قفل صفحه، از دیگر ویژگی‌های lockie به حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات