سرویس تحویل یک ساعته کالای آمازون در لندن راه اندازی شد

چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آمازون جزو شرکت‌های موفق در بازار آمریکا است. این شرکت به تازگی خدمات خارج از خاک آمریکای خود را در لندن آغاز کرده است. شهروندان لندنی حالا می‌توانند با ثبت سفارش از طریق نرم افزار مربوطه، کالاهای مورد نیاز خود را در عرض یک ساعت دریافت کنند. برای جزئیات خبر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

آمازون سرویس تحویل کالای یک ساعته Prime خود را در لندن راه اندازی کرد. این اولین حرکت خارج از آمریکای آمازون است. این سرویس که پیش از این اولین بار در نیویورک راه اندازی شد، کالاهای مورد نیاز افراد را طی یک ساعت فقط با هزینه تحویل 6.99 پوند به دستشان می‌رساند یا به افرادی که عضو پرایم آمازن هستند کالا را در عرض دو ساعت به صورت رایگان از 8 صبح تا نیمه شب تحویل می‌دهد.

این سرویس در حال حاضر فقط به اعضای Prime آمازون ارائه می‌شود و حداقل مبلغ سفارش در آن باید 20 پوند باشد. این سرویس در حال حاضر محدود به نواحی مرکزی لندن است ولی آمازون اعلام کرده که به زودی این سرویس گسترش خواهد یافت.

آمازون نرم افزار Prime Now را نیز برای خرید راحت‌تر مشتریان طراحی کرده است. این نرم افزار نه تنها محصولات قابل خرید و قیمت آنها را نمایش می‌دهد بلکه امکان ردگیری سفارش بصورت لحظه‌ای را نیز فراهم می‌کند. در سال 2014 وقتی Prime Now عرضه شد از آن با عنوان سرویسی برای تهیه کالاهای مورد نیاز روزانه یاد شد ولی بعدها گسترش یافت و لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی نیز به این سرویس اضافه شدند. 

امسال سرویس پرایم ناو در چند شهر دیگر آمریکا نیز راه اندازی شد و حالا شهروندان لندنی هم  که دارای حساب کاربری آمازون پرایم هستند می‌توانند از طریق اَپ موبایلی Prime Now که در هر دو پلتفرم اندروید و iOS موجود است، از خدمات آمازون استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات