اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک تبلت 7 اینچی میان رده‌ای است

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده توسط وب‌سایت Zauba، اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک تبلت ۷ اینچی دیزایر است که احتمالا مبتنی بر اندروید خواهد بود.
تبلیغات

کمپانی اچ‌تی‌سی دوران بحرانی خود را سپری می‌کند. احتمالا این کمپانی از ارائه‌ی محصولاتی با طرح‌های مشابه خسته شده و حال قصد دارد محصولاتی با قیمت مناسب و طرحی متفاوت عرضه کند. پیش‌تر شرکت اچ‌تی‌سی با عرضه‌ی نکسوس 9 به صورت مشترک با شرکت گوگل، موفقیت خوبی را در بازار تبلت‌ها به دست آورده بود و از همان زمان، شایعاتی در مورد تمایل اچ‌تی‌سی به حضور مجدد در بازار تبلت‌ها وجود داشت. حتی پس از اینکه نکسوس ۹ عرضه شد، شایعاتی در مورد عرضه‌ی نسخه‌ای از این تبلت با چیپ مدیاتک در کشور چین منتشر شده بود که البته محقق نشد.

ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد در سه‌ ماهه‌ی چهارم امسال یک گوشی بالارده جدید با عنوان Aero معرفی کند. این گوشی پرچمدار جدید این کمپانی خواهد بود و از این‌رو به نظر می‌رسد این کمپانی در پی جبران شکست بزرگ پرچم‌دار امسال خود یعنی گوشی وان ام ۹ است. حال وب‌سایت Zauba از یک محصول جدید دیگر این کمپانی خبر می‌دهد که یک تبلت میان‌رده‌ای ۷ اینچی است. 

ech

این تبلت احتمالا به پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۴۱۰ مجهز خواهد شد. قیمت تخمین زده برای این محصول ۱۸۰ دلار و این قیمت کمی گران‌تر از قیمت تبلت H7 است. در تبلت جدید ارتباط‌های مخابراتی از جمله 3G ارائه شده و با وجود درگاه سیم کارت در آن، می‌توان تماس‌های صوتی را نیز برقرار کرد. احتمالا رزولوشن صفحه نمایش آن اچ‌دی و حافظه‌ی رم یک گیگا بایت خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات