تماشا کنید: ویدیویی از گلکسی A8 سامسونگ پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در آینده‌ی نزدیک گوشی هوشمند جدید خود، گلکسی A8 را معرفی خواهد کرد، علاوه بر اخبار و شایعات متعددی که در رابطه با این گوشی‌ هوشمندبه گوش رسیده، مشخصات فنی این محصول نیز به واسطه‌ی دریافت گواهی از FCC و TENAA فاش شده است. حال ویدیوی از این گلکسی A8 پیش از معرفی رسمی آن منتشر شده است.
تبلیغات

پس از انتشار اخبار و تصاویر مختلف در رابطه با گلکسی A8 سامسونگ، حال تیزر ویدیویی از این گوشی هوشمند در فضای اینترنت منتشر شده که شامل ارائه‌ی اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی و همچنین رابط کاربری و نمونه‌ای از تصویر ثبت شده با استفاده از این گوشی هوشمند است. به نظر می‌رسد منبع این تصاویر TENAA است، چراکه با توجه به دسترسی پیش از موعد این سازمان‌ها به گوشی‌های هوشمند و به صورت کلی گجت‌های الکترونیک، انتشار اطلاعات مربوط به گجت‌ها از قبیل مشخصات فنی و تصاویر مربوط کمی قابل قبول است، هر چند در این مورد خاص ویدیویی کامل از گلکسی A8 منتشر شده است.

هرچند این ویدیو در برخی از صحنه‌ها تار بوده و بعضا شاهد فوکوس بیش از حد هستیم، اما می‌توان به روشنی طراحی گلکسی A8 را دید که از وجود بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد. با توجه به اینکه سامسونگ محصولات سری A خود را با استفاده از بدنه‌ی فلزی روانه‌ی بازار می‌کند، ا زاین‌رو استفاده از فلز در این گوشی‌هوشمند نیز دور از انتظار نیست. همچنین باید به صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی Super AMOLED در کنار نمایی از رابط کاربری و همچنین دوربین اشاره کرد.

علاوه بر ظاهر گوشی، از جمله‌ی سایر اطلاعاتی که در این ویدیو می‌توان به روشنی دید، مشخصات فنی گلکسی A8 است. براساس اطلاعات ارائه شده ابعاد نسل جدید گوشی هوشمند سری A سامسونگ 157.7 در 76.7 در 5.9 میلی متر است که با توجه به این موضوع، گلکسی A8 را باید باریک‌ترین گوشی هوشمند تولید شده توسط سامسونگ خواند. صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند تقریبا همان نمونه‌ای است که در گلکسی نوت 3 مورد استفاده قرار گرفته است. این پنل فول اچ‌دی، از تراکم پیکسلی 386ppi بهره می‌برد. تراشه‌ی مورد استفاده در گلکسی A8 اسنپدراگون 615 کوالکام است که از وجود چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر از همین نوع با فرکانس 1.0 گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین باید به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 و پشتیبانی از ارتباط CAT 4 LTE اشاره کرد.

لینک دانلود

حافظه‌ی رم مورد استفاده 2 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی تعبیه شده 16 گیگابایت با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD است. همچنین باید به دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. کلید Home در این محصول با سنسور اثر انگشت ترکیب شده و نام سیستم شناسایی بیومتریک برای آن انتخاب شده است. سامسونگ از یک باتری 3٫050 میلی آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند بهره برده که بااندروید 5.1.1 نیز به‌همراه رابط کاربری تاچ ویز عرضه خواهد شد.

تنها نکته‌ای که در مورد این گوشی‌هوشمند هنوز مشخص نشده، زمان عرضه و قیمت تعیین شده برای این گوشی هوشمند است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات