نتایج بنچمارک‌ها صفحه نمایش ۵.۷ اینچی لومیا 940XL مایکروسافت را تایید می‌کنند

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
شایعات زیادی در ماه‌های گذشته در مورد مایکروسافت لومیا 940XL منتشر شده‌اند اما به نظر می‌رسد با فاش شدن نتایج تست بنچمارک این گوشی، تمامی مشخصات آن با دقت خوبی مشخص شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی گوشی مایکروسافت لومیا 940 XL که به همراه مایکروسافت لومیا ۹۴۰، پرچم‌داران آینده‌ی این شرکت خواهند بود، تحت تست‌های بنچمارک قرار گرفته و مشخصات مهم آن نیز فاش شده است.

gsmarena 001

همان‌طور که در عکس‌ مشخص شده است لومیا 940XL از نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی یا QHD بهره خواهد برد و دوربین این گوشی ۱۷ مگاپیکسلی خواهد بود. البته باید توجه کرد که این تست‌ها غالبا دقت پیکسلی دوربین گوشی‌ها را کمتر از مقدار واقعی اندازه می‌گیرند.

به علاوه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و حداقل ۱.۵ گیگابایت رم از دیگر مشخصات این گوشی خواهند بود که البته به نظر می‌رسد رم آن در واقع ۲ گیگابایت ظرفیت داشته باشد. از دیگر مشخصات این لومیا 940XL می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ اشاره کرد.

Lumia 940 XL اولین فبلتی خواهد بود که از ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده به صورت رسمی معرفی شود. پیش‌بینی می‌شود در این گوشی از USB نوع C، حسگر عنبیه‌ی چشم و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد. نظر شما در مورد پرچم‌داران آینده‌ی مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات