AOL از بینگ به عنوان سرویس جستجوی اختصاصی خود استفاده خواهد کرد

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود خبر از توافق جدیدی با AOL و AppNexus داد. براین اساس سرویس جستجوی بینگ از این پس جستجو و تبلیغات در جستجوی وب‌سایت‌های AOL را بر عهده خواهد داشت.
تبلیغات

سرویس جستجوی بینگ رفته رفته به سهم خود از جستجوهای صورت گرفته در فضای وب اضافه می‌کند. در حال حاضر سرویس جستجوی ردموندی‌ها 20 درصد از ترافیک جستجو را از آن خود کرده است. رشد طبیعی سرویس جستجوی بینگ در کنار توافق‌های این چنینی،  باعث رشد بیش از پیش سهم بینگ از ترافیک جستجوی در فضای وب می‌شود. مایکروسافت معتقد است که چنین توافقی نشان‌دهنده‌ی کیفیت سرویس جستجوی بینگ و همچنین پتانسیل بالای این سرویس از نظر تبلیغات است.

علاوه بر مشارکت در جستجو، AOL تمام‌ فرمت‌های نمایشی یا محتوای تبلیغات از قبیل ویدیو و محتوای مورد نیاز برای نمایش در گجت‌های موبایل را در اختیار مایکروسافت قرار خواهد داد. این توافق شامل 9 بازار برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا است. مایکروسافت سرویس نمایش تبلیغات خود را در پی این توافق تعطیل خواهد کرد که نتیجه‌ی آن تحت‌تاثیر قرار گرفتن 1٫200 نفر است.

مشارکت دو کمپانی مایکروسافت و AOL یک قدرت در زمینه‌ی رسانه‌ و تبلیغات را که ابزارهای متنوعی را در دست دارد، ایجاد می‌کند. AOL وب‌سایت‌های متعددی را در اختیار دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به هافینگتون پست، انگجت، Adap.tv و تک کرانچ اشاره کرد. با توجه به تمام رسانه‌ها و مجراهایی که این دو کمپانی برای فروش تبلیغات در اختیار دارند، مشتریان تبلیغات می‌توانند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را در اختیار بگیرند.

همکاری با AppNexus نیز این کمپانی را به توسعه‌دهنده‌ی اختصاصی فناوری‌ها و برنامه‌های مایکروسافت تبدیل کرده است. این دو کمپانی در 10 کشور اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، ایرلند، هلند، نروژ، پرتغال، سوئد و سوئیس با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات