باتری 6 ضلعی ال‌ جی شارژ بیشتری را در مقایسه با باتری معمول ساعت‌های هوشمند ذخیره می‌کند

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند به واسطه‌ی بهره‌گیری از فرم فکتور کوچک، از صفحه‌ی نمایش و متعاقب آن از باتری کوچکی نیز بهره می‌برند که همین موضوع باعث شده تا میزان شارژ دهی این گجت‌ها چندان رضایت‌بخش نباشد؛ اما به نظر می‌رسد باتری جدید ال‌جی برای حل این مشکل طراحی شده است.
تبلیغات

ال جی چِم (LG Chem) یکی از شاخه‌های کمپانی ال‌جی است که درصدد حل مشکل باتری و شارژدهی در گجت‌هایی نظیر ساعت‌های هوشمند است. این کمپانی باتری با ظاهر 6 ضلعی تولید کرده که می‌توان از آن در ساعت‌های هوشمند که شکلی دایره‌ای دارند،  استفاده کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط Korea Times، باتری جدید ال جی می‌تواند در مقایسه با باتری‌های مربعی معمول مورد استفاده در ساعت‌های  هوشمند، تا 25 درصد انرژی بیشتر را در اختیار گجت قرار دهد که نتیجه‌ی آن چهار ساعت باتری دهی بیشتر است.

ال جی چم اعلام کرده که باتری 6 ضلعی خود را در همکاری با یک کمپانی شناخته شده به همراه ساعت هوشمندش روانه‌ی بازار خواهد کرد؛ اما نامی از این کمپانی به میان نیاورده است. بنابراین این باتری همراه با یک ساعت‌هوشمند روانه‌ی بازار خواهد شد که البته هنوز مشخص نیست که این محصول متعلق به کدام کمپانی است.

ال‌جی چم برای تولید باتری‌های بیشتر با شکل نامتعارف برنامه‌ریزی کرده است که از جمله‌ی آن می‌توان به یک باتری مستطیلی با سوراخی در وسط یا باتری به شکل L اشاره کرد. ال جی چم امیدوار است تا سال 2018 به بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ی باتری‌های مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات