ابعاد و ظرفیت باتری پروژه‌ی Zero 2 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که صحبت‌هایی از گوشی‌هوشمند جدید سامسونگ SM-G928 با کد داخلی پروژه‌ی Zero 2 در محافل خبری مطرح است. حالا اطلاعات جدیدی از ابعاد و ظرفیت باتری این گوشی‌هوشمند که خیلی شبیه به گلکسی اس 6 اج است منتشر شده است.
تبلیغات

گوشی‌هوشمند SM-G928 شباهت زیادی به گلکسی اس 6 اج دارد و تفاوت بین این دو محصول مربوط به اندازه‌ی نمایشگر و مدل پردازنده است. انتظار می‌رود که SM-G928 مجهز به نمایشگر 5.4 یا 5.7 اینچی سوپر امولد و خمیده از هر دو طرف (مانند خمیدگی‌های موجود در نمایشگر گلکسی اس 6 اج)، پردازنده 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و قابلیت ضبط ویدیو 4K باشد؛ همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم برای قسمت جلوی این گوشی در نظر گرفته شده است.

حالا به تازگی اطلاعاتی از ابعاد و البته ظرفیت باتری این گوشی‌هوشمند هم فاش شده است. طول این گوشی‌هوشمند 151 و عرض آن 73 میلی‌متر است که نشان می‌دهد این گوشی 9 میلی‌متر طول بیشتر و 3 میلی‌مترهم عرض بیشتری نسبت به گلکسی اس 6 اج دارد.

این ابعاد نشان‌دهنده‌ی این است که نمایشگر این گوشی‌هوشمند بدون تردید بزرگتر از 5.1 اینچ خواهد بود و فضای بیشتری هم برای یک باتری بزرگتر در اختیار است که انرژی مورد نیاز این نمایشگر بزرگتر را تأمین می‌کند. طبق اطلاعاتی که از منابع وابسته به سامسونگ رسیده، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی‌هوشمند در نظر گرفته شده است.

هنوز در مورد اسم نهایی این گوشی‌هوشمند مطمئن نیستیم؛ ولی فعلاً از این مدل با عنوان گلکسی اس 6 پلاس یا گلکسی  اس 6 اج پلاس یاد می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند طی هفته‌های آینده معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات