سامسونگ مشخصات فنی گلکسی S6 Active را تایید کرد

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
بعد از شایعات و اخبار زیادی که پیرامون گوشی گلکسی اس 6 اکتیو منتشر شد، امروز کمپانی سامسونگ به صورت رسمی در وب‌سایت خود خبر عرضه و همچنین مشخصات فنی این گوشی را تایید کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر خلاف اینکه تصور می‌شد سامسونگ برای معرفی این گوشی قرار است یک کنفرانس خبری برگزار کند، کره‌ای‌ها به صورت رسمی در سایت خود از گلکسی اس 6 اکتیو رونمایی کردند. این دستگاه به یک نمایشگر 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن  1440 در 2560 پیکسل، پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 7420، رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی گلکسی اس 6 اصلی، دوربین سفلی 5 مگاپیکسلی، باتری 2550 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 5.1 آب نبات چوبی مجهز شده است. این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند.

s6active2

گلکسی اس 6 اکتیو توانسته گواهی IP68 را دریافت کند و در نتیجه ضد آب و ضد گرد و غبار است. این گوشی می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. به علاوه گلکسی اس 6 جدید به اپلیکیشن Activity Zone مجهز شده که از طریق کلید Active در دسترس است. این کلید فیزیکی را می‌توانید در سمت چپ دستگاه بیابید. Active Zone شامل امکاناتی چون فشارسنج، کرنومتر، قطب‌نما، اطلاعات آب و هویی و میان‌بر اپلیکیشن S Health است.

s6active3

نمونه‌ای که از این گوشی در سایت رسمی سامسونگ نشان داده شده برای اپراتور AT&T آماده شده است و در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. هنوز درباره قیمت این دستگاه صحبتی نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات