اچ‌ تی‌ سی روی یک گوشی ویندوزفونی جدید کار می‌کند

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
دیروز خبری مبنی بر عرضه چند گوشی هوشمند جدید از سوی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی تا پایان سال جاری میلادی منتشر شد و اینگونه تصور می‌شد که این گوشی‌ها به سیستم عامل اندروید مجهز خواهند شد. ولی امروز در جریان نطق اصلی مایکروسافت در کامپیوتکس 2015 مشخص شد این گوشی‌ها می‌توانند ویندوزفونی باشند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی پیش‌تر نیز از همکاری تنگاتنگ خود با ردموندی‌ها خبر داده بود و امروز هم در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 تایوان، یک بار دیگر لوگوی کمپانی تایوانی به عنوان شریک تجاری مایکروسافت دیده شد. با توجه به اینکه قرار است در آینده نزدیک سیستم عامل ویندوز 10 منتشر شود اسامی زیادی از جمله کمپانی‌های اینتل، دل، آی‌بی‌ام، سامسونگ، ال‌جی، بلو و صد البته اچ‌تی‌سی بعنوان شرکای مایکروسافت به چشم می‌خورد.

از آنجایی که سامسونگ هم در ساخت کامپیوترها دستی بر آتش دارد، دیدن نام این شرکت در فهرست بالا خیلی شگفت‌آور نیست. از طرفی می‌دانیم کمپانی ال‌جی نیز به تازگی گوشی ویندوزفونی لنست را معرفی کرده است ولی نام اچ‌تی‌سی اینجا چه کار می‌کند؟ سال گذشته اچ‌تی‌سی نسخه‌ای از گوشی وان ام 8 را به عنوان پرچمدار خود با سیستم عامل ویندوزفون وارد بازار کرد که انتظار می‌رود امسال نیز این شرایط برای وان ام 9 تکرار شود.

البته هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است و این احتمال وجود دارد که تایوانی‌ها یک گوشی میان‌رده ویندوزفونی را معرفی کنند.

منبع ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات