دل نسخه‌ی 15 اینچی مدل XPS‌ را با صفحه‌ی نمایش بدون حاشیه روانه‌ی بازار خواهد کرد

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
ابتدای سال جاری میلادی کمپانی دل نسل جدید لپ‌تاپ سری XPS خود را در سایز 13 اینچ معرفی کرد که یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد آن، صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ با حاشیه‌ی بسیار باریک بود که زیبایی بی بدیلی را به آن بخشیده بود. حال دل در جریان کامپیوتکس 2015، نسخه‌ی 15 اینچی همین لپ‌تاپ را رونمایی کرده است.
تبلیغات

دل در جریان برگزاری کامپیوتکس 2015 از نسخه‌ی 15 اینچی لپ‌تاپ بدون حاشیه‌ی XPS را معرفی کرد. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، این لپ‌تاپ به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت یا همان ویندوز 10 مجهز شده است. مشخصات فنی این محصول هنوز اعلام نشده است، اما چیزی که روشن است، بهره‌گیری آن از حاشیه‌های بسیار باریک است که زیبایی دوچندانی را به این لپ‌تاپ بخشیده است. انتظار می‌رود این نسخه از لپ‌تاپ دل، دستخوش تغییراتی در مشخصات فنی شود که به‌همراه ویندوز 10 در گجت‌ها اعمال خواهد شد.

دل در نسخه‌ی 13 اینچی لپ‌تاپ خود، گزینه‌های متعددی را از جمله صفحه‌ی نمایش و سخت‌افزار داخلی در اختیار کاربران گذاشته است. برای مثال می‌توان صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ را از بین گزینه‌های 1080p یا رزولوشن 3200 در 1800 پیکسل انتخاب کرد. به نظر می‌رسد این کمپانی در نسخه‌ی 15 اینچی نیز از همین الگو پیروی خواهد کرد. این لپ‌تاپ در کنفرانس مایکروسافت پیش روی مخاطبان قرار گرفت و مایکروسافت از این لپ‌تاپ برای نمایش قابلیت‌های سیستم‌عاملش در جریان کامپیوتکس 2015 استفاده کرد.

نسخه‌ی 15 اینچی لپ‌تاپ XPS دل با حاشیه‌ی باریک صفحه‌ی نمایش
نسخه‌ی 15 اینچی لپ‌تاپ XPS دل با حاشیه‌ی باریک صفحه‌ی نمایش
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات