MSI لپ تاپ گیمینگ مجهز به سنسور دنبال کننده حرکات چشم معرفی کرد

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
MSI لپ تاپ گیمینگ جدیدی معرفی کرده که به فناوری دنبال کننده حرکات چشم یا Eye Tracking مجهز شده است؛ این فناوری با همکاری شرکت Tobii توسعه داده شده و لپ تاپ جدید که MSI GT72 نام دارد، در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شده است.
تبلیغات

لپ تاپ گیمینگ جدید MSI به فناوری G-Sync مجهز شده که دارای نرخ نوسازی ۳۰ تا ۷۵ هرتز است؛ این فناوری لگ زدن تصویر را به حداقل می‌رساند و در نهایت تصاویری روان‌تر و با رنگ‌های زنده‌تری حین بازی ارائه می‌کند. علاوه بر این لپ تاپ GT72 دارای پردازنده‌ی گرافیکی GTX 980M با ۸ گیگا بایت حافظه‌‌ی رم GDDR5 است که این حافظه به کمک فناوری G-Sync تصاویری واضح‌تر برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. شرکت MSI تمامی لپ‌ تاپ‌های گیمینگ جدید خود را به پردازنده‌ی Core i7-5700HQ مجهز کرده و مدعی شده که این پردازنده‌‌های جدید عملکرد ۷ تا ۱۰ درصد بهتر از پردازنده‌های Core i7 را ارائه می‌کنند.

شرکت Tobii در زمینه‌ی فناوری دنبال کننده حرکات چشم یا Eye Tracking فعالیت دارد و در زمینه‌ی توسعه‌ی لپ تاپ گیمینگ GT72 و مجهز کردن آن به این فناوری جدید به MSI کمک کرده است. اریک کو معاون مدیر عامل MSI گفت:

این لپ تاپ تنها نقطه‌ی آغاز همکاری ما با شرکت Tobii است؛ همکاری که تولید محصولات سخت افزاری ما را گسترش داده و فناوری دنبال کننده حرکات چشم را در محصولات گیمینگ ما می‌گنجاند. 

در هنگام معرفی لپ تاپ گیمینگ GT72، شرکت Tobii به چهار نقطه‌ی عطف این لپ تاپ اشاره کرد:

  •  نمایشگر نامتناهی
  • حرکات چند بعدی
  • پاسخ به چشم تماس
  • گرافیک و صدای واضح

شرکت Tobii به این نکته هم اشاره کرد که لپ تاپ گیمینگ GT72 نقطه‌ی شروعی برای گسترش همکاری‌ها با MSI است. علاوه بر این سازندگان دیگر نیز برای همکاری با شرکت Tobii و استفاده از فناوری دنبال کننده حرکات چشم یا Eye Tracking این کمپانی رغبت زیادی نشان می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات