گوشی Honor 7 هوآوی 18 خرداد معرفی می‌شود (بروز شد)

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که چند روز پیش اعلام شد کمپانی هوآوی قصد دارد گوشی‌های آنر 7 خود را در دو نسخه عرضه کند و تصاویری از آن نیز فاش شد، حالا تیزر تبلیغاتی این شرکت نشان می دهد که قرار است گوشی Honor 7 روز 18 خرداد به صورت رسمی معرفی شوند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از عرضه موفقیت‌آمیز گوشی آنر 6، این بار کمپانی هوآوی تصمیم گرفته پرچمداران این خانواده را در دو نسخه معرفی کند. تا کنون شایعات و تصاویر زیادی پیرامون سری آنر 7 منتشر شده و امروز نیز عکس تبلیغاتی این محصول به صورت رسمی از سوی کمپانی هوآوی روی فضای اینترنت قرار گرفته است.

با اینکه از این عکس تبلیغاتی اطلاعات زیادی به دست نمی‌آید ولی می‌توان تاریخ معرفی (8 ژوئن مصادف با 18 خرداد) و شعار همیشگی Imagination is everything را مشاهده کرد. شاید با این سبک معرفی، هوآوی قصد داشته باشد برنامه‌ای متفاوت را به نمایش بگذارد. اگر شایعات قبلی صحت داشته باشد، هر دو نسخه به بدنه‌ی فلزی مجهز می‌شوند و تفاوت آنها در ظرفیتِ حافظه‌ی داخلی و میزان رم خواهد بود.

honor72

دستگاه‌های آنر 7  به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن Full HD، پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 935، سیستم عامل اندروید 5 آبنبات چوبی و رابط کاربری Emotion UI 3.0 مجهز خواهند شد. در حالی که نسخه‌ی معمولی این گوشی از 3 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد، نسخه‌ی قوی‌تر به از 4 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. قرار است هر دو گوشی دارای سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال باشند. هوآوی یک باتری 3280 میلی آمپر ساعتی را برای سری آنر 7 در نظر گرفته و هنوز مشخص نیست آیا از اسکنر اثر انگشت بهره می‌گیرد یا خیر.

گفته می‌شود مدل معمولی honor 7 با قیمت 322 دلار و مدل پرچمدار آن با قیمت 435 دلار به فروش خواهد رسید. اینکه آیا نسخه‌های دیگری وجود خواهد داشت یا اینکه هر دو گوشی همزمان معرفی می‌شوند، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بروزرسانی: این گوشی به تازگی توانسته تاییدیه TENAA را در کشور چین اخذ کند و استفاده از اسکنر اثر انگشت نیز روی آنر 7 تایید شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات