هوگو بارا: گوشی های شیائومی به این زودی در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد

دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی شیائومی تا به حال برنامه‌ای برای عرضه‌ی گوشی‌های خود در بازار آمریکا را نداشته است. از این‌رو یکی از مدیران این کمپانی در کنفرانسی با تاکید بر این موضوع، مجددا اعلام کرد که هنوز مدت زیادی تا عرضه‌ی گوشی‌های شیائومی به این کشور باقی مانده است.
تبلیغات

هوگو بارا مدیرعامل اجرایی شرکت چینی شیائومی و سخن گوی پیشین اندروید گوگل در کنفرانس Re/Code اعلام کرد که هنوز زمان عرضه‌ی گوشی‌های شیائومی به بازار آمریکا نرسیده است. در حالی که بسیاری از کاربران انتظار داشتند تا این کمپانی زمانی دقیق از این عرضه را اعلام کند، می‌توان از سخنان بارا چنین برداشت کرد که باید زمان زیادی منتظر ماند. 

بارا همچنین اضافه کرد که شیائومی برای تست محصولات خود در آمریکا، ابتدا لوازم جانبی این شرکت و برخی محصولات سلامتی مانند دستبند پوشیدنی Mi Band و برخی هدفون‌ها را به این کشور عرضه خواهد کرد. این لوازم جانبی و دست‌بندهای سلامتی از طریق وب‌سایت قابل سفارش دادن خواهد بود اما در بین این محصولات خبری از گوشی‌های هوشمند این شرکت نیست. 

xiaomi mi4

بر اساس گفته‌های بارا، شرکت شیائومی هنوز برنامه‌ای برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود در بازار آمریکا را ندارد. وی تاکید کرد که حتی این اتفاق در آینده‌ای نزدیک نیز رخ نخواهد داد. شیائومی بیشتر محصولات خود را در بازارهایی مانند هند و آسیای جنوبی عرضه کرده اما به عقیده‌ی این شرکت، گسترش گوشی‌های هوشمند خود در بازارهایی مانند آمریکا مانع از رشد و پیشرفت شیائومی خواهد شد. در هر صورت این کمپانی نیز در صدد رسیدن به سود بیشتر با ارائه‌ی محصولات خود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات