تصاویری جدید از وان پلاس 2 فاش شدند

دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک‌تر شدن به معرفی وان پلاس ۲ شایعات بیشتری در مورد آن منتشر می‌شوند. امروز نیز عکس‌هایی جدید از این گوشی منتشر شدند که بدنه‌ی پشتی و جلوی آن را نشان می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همان‌طور که در عکس‌ها مشخص است، وان پلاس ۲ ساختاری فلزی و نمایشگری با حاشیه‌های کم خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد شباهت‌های زیادی بین نسخه‌ی قبلی و پلاس ۲ باشد. همچنین در پشت گوشی یک نوار فلزی وجود دارد که در زیر دوربین می‌توان حسگر اثر انگشت را مشاهده کرد.

وان پلاس در نظر دارد تا در معرفی گوشی جدید خود سنگ تمام بگذارد. این شرکت لوازم حقیقت مجازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا در روز ۲۷ جولای به صورت مجازی در مراسم معارفه‌ی گوشی وان پلاس ۲ حاضر شوند.

با توجه به موفقیت‌های سال گذشته‌ی وان پلاس، فشار زیادی بر روی این شرکت وجود دارد تا گوشی با کیفیت عالی را در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت در سال گذشته توسط یکی از مدیران اوپو به نام پیتر لو پایه‌گذاری شد و هدف آن تولید گوشی‌های با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت است. پرچم‌دار سال گذشته این شرکت با نام وان پلاس وان، گوشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی بوده و دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۱ کوالکام است. قیمت نسخه‌ی با حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی این گوشی ۳۴۹ دلار و قیمت نسخه‌ی با حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی ۳۹۹ دلار بوده است. این شرکت انتظار داشت در سال اول ۵۰ تا ۱۰۰ هزار نسخه از این گوشی را به فروش برساند، اما در کمال شگفتی مقدار فروش یک میلیون عددی داشت.

انتظار می‌رود وان پلاس ۲ با صفحه نمایشی ۵.۵ تا ۵.۷ اینچی و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰، معرفی شود. همچنین شاهد درگاه یو‌اس‌بی از نوع سی در این گوشی خواهیم بود.

باید توجه داشت که عکس‌های فاش شده ممکن است تنها یک رندر باشند پس بهتر است تا زمان معرفی رسمی گوشی منتظر بمانیم.

2015 06 29 150840
2015 06 29 150906
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات