انویدیا هات فیکس درایور خود را برای برطرف کردن ناپایداری کروم منتشر کرد

شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
انویدیا به منظور رفع مشکل موجود در آخرین نسخه‌ از درایور  353.30 کارت‌های گرافیک خود، بروزرسانی جدیدی را منتشر کرد. استفاده از نسخه‌ی 353.30 از درایور انویدیا در کنار مرورگر کروم باعث ایجاد مشکلاتی نظیر فریز شدن دسکتاپ و ناپایداری در تمام برنامه‌های مورد استفاده می‌شد.
تبلیغات

انویدیا برای رفع مشکلات موجود در نسخه‌ی 353.30 درایور خود، هات فیکسی را منتشر کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی، هات فیکس مورد نظر مشکلات زیر را حل خواهد کرد:

  • کرش‌های کروم و فریز شدن
  • برطرف کردن تأخیر در زمان سوئیچ بین اپلیکیشن‌ها یا بازی‌ها در زمان اجرای جی سینک

هرچند انتشار این هات فیکس می‌تواند منجر به خرسندی کاربران محصلات انویدیا شود، اما باید انتشار هات فیکس را راهکاری کوتاه مدت تا زمان انتشار نسخه‌ی بعدی درایور این کمپانی خواند. انویدیا در بیانیه‌ی انتشار این بروزرسانی چنین اظهار نظر کرده است:

ما با انتشار هات فیکس درایور جی‌فورس، درصدد رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم. درایورهای جدید منتشر شده در واقع همان درایورهای قبلی هستند که شماری از مشکلات موجود در آن‌ها حل شده است. بهبود‌های اعمال شده در اثر بازخوردهای دریافت شده از سوی کاربران است که نشان از واقع‌بین بودن انویدیا در شناسایی و رفع مشکلات موجود دارد. بهبودهای صورت گرفته در نسخه‌های آتی درایور‌های انویدیا نیز اعمال شده و پس از آن هات فیکس از دسترس خارج خواهد شد.

در صورتی که شما نیز از جمله‌ی کاربرانی هستید که از وجود مشکلات در درایور جدید به ستوه آمده‌اید و در نظر دارید تا از نسخه‌های قبلی درایور انویدیا استفاده کنید، پس بهتر است دست نگه داشته و هات فیکس منتشر شده توسط این کمپانی را استفاده کنید. انویدیا در نظر دارد تا در طول زمان، مشکلات ایجاد شده را برطرف کند.

در ادامه می‌توانید نسخه‌ی مورد نظر خود را دانلود کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات