با عینک AdlensFocus دوربینی، نزدیک بینی و بزرگنمایی عینک را تنظیم کنید

شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی بریتانیایی Adlens چند سال پیش عینکی را روانه‌ی بازار کرد که قدرت بزرگنمایی آن قابل تغییر بود. این عینک که برای کشورهای در حال توسعه تولید شده بود، نیاز به اپتومتریست را از بین می‌برد. حال این کمپانی فناوری خود را در قالب جدید برای کاربران در کشور‌های توسعه یافته ارائه کرده است. محصول جدید جایگزینی برای عینک‌های دو کانونی است.
تبلیغات

کمپانی Adlens پس از ارائه‌ی عینکی که قابلیت تغییر شماره‌ی لنز در آن وجود داشت، حال محصولی را برای کشورهای در حال توسعه ارائه کرده که می‌توان آن را جایگزین عینک‌های دو کانونی کرد. به جای نگاه کردن به قسمت‌های متفاوتی از لنز در عینک‌های دو کانونی برای افرادی که هم دچار ضعف دوربینی هستند و هم نزدیک بین، می‌توان از عیتک جدید Adlens استفاده کرد. برای تغییر کانون عینک به منظور دیدن اشیا که در فاصله‌ی دور قرار دارند، تنها کافی است تا کلید چرخان روی دسته‌ی عینک را تنظیم کنید.

عینک جدید این کمپانی که AdlensFocus نام دارد از وجود دو لنز برای هر چشم سود می‌برد. اگر لنز تجویز شده توسط پزشک در قسمت جلو قرار داشته باشد، لنز قابل تغییر در پشت آن قرار می‌گیرد. ضمنا در میان دو لنز لایه‌ای از روغن سیلیکون قرار می‌گیرد.

با چرخاندن کلید فیزیکی موجود روی دسته‌ی عینک، می‌توان دو لنز را از هم دور یا به هم نزدیک کرد که در این صورت میزان بزرگ نمایی تغییر می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توان عینک را در سه حالت مختلف تنظیم کرد که شامل دوربینی، مطالعه و معمولی می‌شود.

Adlens فناوری مورد استفاده در این عینک را Variable Power Optics خوانده و اعلام کرده که این لنز در مقایسه با عینک‌های دو کانونی تا چهار برابر میدان دید بهتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Adlens محصول خود را از ابتدای ماه ژوئن در آمریکا عرضه کرده است. این عینک را می‌توان با اتنخاب یکی از چهار فریم موجود که شامل شش رنگ مختلف نیز می‌شود یا پرداخت ۱۰۰۰ دلار خریداری کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات