بروزرسانی جدید تلگرام و تفکیک استیکرها در تب های مختلف

شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
در هفته‌ی اخیر یک بسته‌ی بروزرسانی جدید برای تلگرام ارائه شد که با نصب آن،  استیکرها دارای تب‌های جداگانه قرار می‌گیرند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید بتوان گفت که اپلیکیشن تلگرام، این روز‌ها محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن پیام رسانی در بین کاربران ایرانی است که البته با وجود آنکه کاربران اینترنت مخابرات، هنوز در دسترسی به این اپلیکیشن به صورت عادی مشکل دارند، همچنان در حال رشد و فراگیرتر شدن است. یکی از مواردی که باعث شد تا تلگرام به این سرعت تبدیل به چنین اپلیکیشن محبوبی در سرتاسر دنیا شود، بخش استیکرهای آن بود که برای اولین بار در اپلیکیشن‌های پیام رسان، به کاربر اجازه ی ساخت پکیج‌های استیکر شخصی را می‌داد؛ این موضوع باعث شد تا کاربران بتوانند تمامی استیکرهای مورد علاقه ی خود را از تمامی اپلیکیشن‌های دیگر، به این برنامه وارد کنند. البته وجود نواقصی مانند آنکه استیکرهای تلگرامی در گوشی ذخیره نمی شوند و در هر بار ارسال یا دریافت آن ها، باید عملیات بارگذاری برای آن‌ها انجام شود و همچنین جمع شدن تمام استیکرها در یک تب باعث شده بود تا این بخش هنوز از حالت ایده آل خود فاصله داشته باشد که خوشبختانه تلگرام در جدیدترین آپدیت خود، مشکل دوم را به طور کامل حل کرده است.

teleg32

با نصب نسخه ی جدید تلگرام، وقتی روی آیکون استیکرها کلیک کنید، به یک منوی کشویی منتقل می‌شوید که تمامی استیکرهای شما به تفکیک، در دسترس قرار  می‌گیرند. برای مثال اگر سه استیکر مختلف را در اکانت خود ADD کرده باشید، در این بخش به 3 تب مختلف دسترسی خواهید داشت که با کلیک روی هرکدام، مانند وایبر، لاین و...، به استیکرهای موجود در آن دسته دسترسی خواهید داشت. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در این نسخه به صورت عمومی تری در اختیار کاربران قرار گرفته است بخش ساخت ربات‌های شخصی برای این اپلیکیشن است که به دلیل پیچیده بودن مراحل ساخت، و همچنین نیاز به پیش نیاز‌های تخصصی، در آینده و در پستی مجزا درباره ی آن صحبت خواهیم کرد. هم اکنون این بروزرسانی در مارکت‌ها در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود آن بپردازید.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات