زوم‌اَپ: بازی جذاب و محبوب Rayman Jungle Run برای گوشی های موبایل

جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
Rayman یکی از محبوب‌ترین بازی‌های صنعت بازی‌سازی است که نسخه‌های متعددی از آن حتی در PlayStation3 منتشر شده و هم اکنون نسخه‌ی موبایلی این بازی نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 Rayman Jungle Run یک بازی دو بعدی برای اندروید، آی او اس و ویندوزفون است که از گرافیک فوق‌العاده‌ای برای یک بازی موبایلی برخوردار است و اگر به دنبال یک بازی چشم نواز از نظر ظاهری هستید، Rayman Jungle Run یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود که گرافیکی نظیر آنچه در کنسول PlayStation3 قابل مشاهده است را در گوشی‌های موبایل در اختیار شما قرار می‌دهد. سبک بازی به صورت دو بعدی و دویدن از چپ به راست است که سبکی جدید و غیرتکراری محسوب نمی شود؛ اما طنزمایه‌هایی که در آن قرار داده شده است و همچنین عکس العمل‌های دوست‌داشتنی Rayman، باعث شده است که این بازی مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد و در مدتی کوتاه به یکی از محبوب ترین بازی‌های این دستگاه‌ها تبدیل شود.

rayman2

 بازی Rayman Jungle Run در طبیعت و محیط‌های باز جریان دارد که این موضوع در کنار گرافیک بالای بازی باعث شده است تا علاوه بر تمام ویژگی‌های مثبت بازی، شاهد طبیعتی چشم‌نواز نیز باشیم که در برخی مراحل، طراحی آن‌ها به قدری با دقت انجام شده است که ممکن است حواس شما را از کاراکتر و موضوع اصلی بازی پرت کند. برای دانلود این بازی و ماجراجویی در برف ها، آبشارها و جنگل‌های سرسبز می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات