مایکروسافت، آفیس برای گوشی های اندرویدی را رسما در گوگل پلی منتشر کرد

چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
یک ماه پس از انتشار نسخه‌ی پیش نمایش اپلیکیشن‌های آفیس برای گوشی‌های اندرویدی، حال مایکروسافت نسخه‌ی نهایی این مجموعه را که شامل World ،Excel و PowerPoint می‌شود، در گوگل پلی منتشر کرده است.
تبلیغات

مایکروسافت نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن‌های مجموعه‌ی آفیس برای گوشی‌های اندرویدی را بصورت رسمی در گوگل پلی منتشر کرد. پیش از این مایکروسافت مجموعه‌ی اپلیکیشن‌های آفیس را برای تبلت‌های اندرویدی منتشر کرده بود، اما تمام کاربران گجت‌های اندرویدی که از نسخه‌ی 4.4 یا بالاتر این سیستم عامل استفاده می‌کردند، قادر بودند تا آفیس را نصب  و از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن‌های ورد، اکسل و پاورپوینت را می‌توان بصورت رایگان از گوگل پلی دانلود کرد. البته کاربرانی که به قابلیت‌های بیشتری از این نرم‌افزار‌های احتیاج داشته باشند، باید از طریق خرید درون برنامه‌ای، اقدام به اضافه کردن این قابلیت‌ها کنید.

مایکروسافت اعلام کرده در بازه‌ی انتشار نسخه‌ی پیش نمایش، آفیس برای گوشی‌های اندرویدی روی بیش از 1٫900 مدل مختلف در 83 کشور نصب شده است. براساس باخورد دریافت شده توسط کاربران، ردموندی‌ها اقدام به بهینه‌سازی و سپس انتشار نسخه‌ی نهایی کرده‌اند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات