مشخصات فنی میزو MX5 در بنچمارک GFXBench رؤیت شد

چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخباری که اخیراً منتشر شده‌، شرکت میزو در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادی در ماه جاری است و قصد دارد تا گوشی جدید MX5 را معرفی کند. حال مشخصات این گوشی‌هوشمند در بنچمارک GFXBench مشاهده شده است.
تبلیغات

 تقریباً یک هفته تا رونمایی رسمی گوشی MX5 باقی مانده است. کمپانی میزو روز سی‌ام ماه ژوئن (یک هفته‌ی دیگر) را برای رویداد معرفی این گوشی‌هوشمند در نظر گرفته است. پیش از این خبرهای متنوعی از جمله تصاویری از MX5 منتشر شده که حال نیز با انتشار خبری جدید، می‌توان به مشخصات دقیق آن دست یافت. این گوشی اخیراً در بنچمارک‌های متنوعی مشاهده شده که هر کدام از این بنچمارک‌ها مشخصات و جنبه‌های مختلفی از این گوشی را نوید می‌دهند. بنچمارک GFXBench شایعات قبلی منتشر شده در خصوص صفحه‌نمایش این گوشی را تأیید می‌کند؛ یعنی MX5 به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز خواهد شد. 

gsmarena 002

بر اساس این بنچمارک، گوشی MX5 دارای سه گیگا بایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگا بایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ و دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی است؛ دوربین این گوشی قابلیت فیلم‌برداری ویدیوهای 1080p را دارد. پیش از این خبرهایی در خصوص پردازنده‌ی این گوشی منتشر شده بود که حال بنچمارک جدید، این خبرها را تأیید می‌کند. بنابراین گوشی MX5 دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6795T SoC مدیاتک با فرکانس ۲.۱ گیگا هرتز خواهد بود که البته این پردازنده با نام Helio X10 نیز شناخته می‌شود. پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز PowerVR G6200 است.

gsmarena 001 1

البته پیش از این بنچمارک Geekbench از این گوشی نیز منتشر شده بود. گوشی MX5 با کسب امتیاز ۵۳۰۰، در رده‌ی گوشی گلکسی اس ۶ قرار می‌گیرد. کمپانی میزو به زودی این گوشی را معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات