ایسر اولین کامپیوتر همه کاره مبتنی بر سیستم عامل کروم را به بازار عرضه می‌کند

چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در نظر دارد تا سری محصولات تولیدی خود را با تولید اولین کامپیوتر همه‌کاره که از سیستم عامل کروم بهره می‌برد، گسترش دهد. این شرکت در ماه جاری دو کامپیوتر همه کاره یکی با نمایشگر لمسی و دیگری بدون نمایشگر لمسی را روانه بازار می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه ایسر  به واسطه‌ی تولید کروم‌بوک‌های خود با سیستم‌عامل کروم بیگانه نیست، ولی این دو All-in-One جدید (که یکی از آن‌ها دارای نمایشگر لمسی و دیگری فاقد آن خواهد بود) بدون شک سری جدیدی از محصولات این شرکت تایوانی هستند و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است تا در همین ماه به بازار آمریکا هم عرضه شوند.

هر دوی این کامپیوترهای همه کاره مجهز به نمایشگر 21.5 اینچی با روزولوشن 1080p، پردازنده چهار هسته‌ای تگرا K1 انویدیا (که شرکت انویدیا از آن با عنوان سریعترین پردازنده موبایل دنیا یاد می‌کند) و 4 گیگابایت رم DDR3 هستند. از نظر اتصالات نیز هر دو درگاه USB 3.0 و USB 2.0  همچنین خروجی HDMI در کامپیوترهای همه کاره جدید ایسر وجود دارند و البته وب‌کم HD نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

معمولاً کامپیوترهای All-in-one باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شوند. شاید جالب باشد که ایسر از یک پردازنده موبایل برای کامپیوتر همه کاره خود استفاده کرده  و برای این که مشکلی از بابت اجرای نرم‌افزارها پیش نیاید، این شرکت تایوانی پردازنده تگرای انویدیا را برگزیده است.

acer-chromebase touch

کروم‌بیس ایسر که مدل آن DC221HQ از نمایشگر غیر لمسی بهره می‌برد و با قیمت 329.99 دلار به بازار عرضه می‌شود؛ همچنین نسخه‌ی دیگر آن که دارای نمایشگر لمسی است قیمت 429.99 دلار دارد. اگر با کار کردن با سیستمی که دارای سیستم‌عامل کروم است راحت هستید و از طرفی بدنبال صرفه‌جویی در فضا هم هستید، این مدل‌ها همان چیزی هستند که بدنبالشان می‌گردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات