استفاده از پورت USB نوع C در وان پلاس 2 توسط کمپانی سازنده تأیید شد

سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
هفته‌ی گذشته‌ی وان پلاس رسماً کمپین تبلیغاتی را برای نسل جدید پرچمدارش، وان پلاس 2 آغاز کرد. این کمپین‌ها شامل تیزرهای تصویری است که وان پلاس طی آن‌ اطلاعات فنی مربوط به گوشی‌هوشمند جدیدش را منتشر می‌کند. در آخرین اقدام، این کمپانی وجود پورت USB نوع C را در محصولش تأیید کرده است.
تبلیغات

وان پلاس هفته‌ی گذشته با انتشار یک تیزر خبر از بکارگیری تراشه‌ی اسنپدراگون 810 را در نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدارش داد. حال این کمپانی با انتشار تیزری دیگر، وجود پورت USB‌ نوع C را در محصول جدیدش نوید داده است. با این وجود باید وان پلاس 2 را اولین گوشی‌هوشمند رده بالایی خواند که از وجود پورت USB نوع C بهره می‌برد.

پورت USB نوع C توسط اپل در مک بوک 12 اینچی به کار گرفته شده و گوگل نیز از آن در کروم‌بوک پیکسل خود استفاده کرده است. سایر تولیدکنندگان نیز از این پورت در محصولات خود استفاده خواهند کرد. وان پلاس اعلام کرد که سعی دارد تا در زمینه‌ی قابلیت‌های ارتباطی گوشی‌های هوشمند پیشرو باشد.

با استفاده از پورت USB نوع C دیگر اهمیتی ندارد که سیم ارتباطی چگونه در پورت قرار گیرد. همچنین این پورت به دلیل سایز کوچکش، مشکلی را برای گوشی‌های هوشمند ایجاد نمی‌کند. انتظار می‌رود سایر گوشی‌های هوشمند نیز از این فناوری در آینده بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات