زوم‌اَپ: اپلیکیشن Clock از اندروید M برای کاربران کیت کت

سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Clock یکی از برنامه‌های پیش‌فرض اندروید است که همانطور که از نام آن پیداست وظیفه‌ی مدیریت ساعت و آلارم گوشی را در کنار امکاناتی دیگر نظیر تایمر و... بر عهده دارد که هم اکنون نسخه‌ی موجود در اندروید M به پلی‌استور راه یافته است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

سرانجام یکی دیگر از اپلیکیشن‌های رسمی گوگل که تا به حال تنها در نسخه های خالص اندروید وجود داشت نیز به پلی‌استور راه پیدا کرد و هم اکنون جدیدترین نسخه‌ی این اپلیکیشن، یعنی نسخه‌ی موجود در اندروید M در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است تا دارندگان گوشی‌های اندرویدی که از نسخه‌ی کیت‌کت یا بالاتر این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند بتوانند آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن کاربردی را برای گوشی‌های خود دانلود کنند. البته کارایی این اپلیکیشن در قیاس با Clock‌های پیش فرض در گوشی‌های مختلف هیچ تفاوت خاصی نداشته و می‌توان گفت که با نصب این اپلیکیشن هیچ امکان جدید و منحصر به فردی، به جز ظاهر متریال برنامه مشاهده نخواهید کرد.

clock2

با این وجود گوگل بنا بر سیاست‌های خود، تصمیم به انتشار این نسخه از اپلیکیشن رسمی Clock به طور عمومی گرفته است و اگرچه امکاناتی کاملاً یکسان با اپلیکیشن ساعت پیش‌فرض در گوشی‌های موبایل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اما طبیعتاً وجود طراحی متریال در آن و استفاده از افکت‌های انیمیشنی این سبک طراحی، می‌تواند تعداد بسیاری از افراد را برای دانلود و استفاده‌ی آن ترغیب کند. اگر شما نیز مایل به استفاده از این برنامه هستید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام به دانلود این اپلیکیشن کرده و گوشه‌ای هرچند کوچک از اندروید M را در موبایل خود تجربه کنید. فراموش نکنید که برای استفاده از این اپلیکیشن، نسخه‌ی اندروید شما باید 4.4 یا بالاتر باشد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات