مک‌ لارن نسخه‌ی قوی‌ تر و گران تری از 570S را با نام گرن توریزمو تولید می‌کند

سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی بریتانیایی مک لارن با معرفی سری اسپورت خود، محصولاتی خیابانی را برای دوستداران مک‌لارن روانه‌ی بازار کرد. حال گزارشی منتشر شده که نشان از ساخت نسخه‌ی جدیدی از 570S توسط این کمپانی با نام گرن توزیرمو (Gran Turismo) دارد.
تبلیغات

 براساس گزارشی که در Automobile Magazine منتشر شده، مک لارن درصدد ساخت نسخه‌ی قوی‌تر و گران‌تری از 570S با عنوان گرن توریزمو است. محصول جدید مک لارن با تمرکز روی تقویت عملکرد این خودرو روانه‌ی بازار خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که مک‌لارن از شاسی فیبر کربنی در این خودرو استفاده خواهد کرد. همچنین باید به موتور 8 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو با چینش V شکل و سیستم تعلیق پیچیده تر اشاره کرد. از نظر ظاهری مک لارن تغییراتی را نیز در خطوط بدنه از جمله سقف خودرو ایجاد خواهد کرد تا دید راننده بهبود یابد.

گرن توریزمو از الگوی طراحی خودروهای فست‌بک در قسمت سقف و پشت خودرو بهره خواهد برد. همچنین باید به نرم شدن فنربندی اشاره کرد که از این رو باید این نمونه را متفاوت از خودروهای سری اسپورت مک لارن خواند. با توجه به تغییرات صورت گرفته در کابین، تجربه‌ی رانندگی با این خودرو در مسیرهای طولانی‌تر، لذت بخش خواهد شد. به نظر می‌رسد صندلی‌ها در این خودرو راحت‌تر از پیش خواهد شد و همچنین امکانات رفاهی بیشتری درون خودرو برای تجربه‌ی رانندگی بهتر پیش بینی شده است.

مک لارن خودروی 540C را با قیمت پایین روانه‌ی بازار کرد، هرچند گرن توریزمو گران‌تر از 570S خواهد بود که ارزشی 185٫000 دلاری دارد. انتظار می‌رود این خودرو در یکی از نمایشگاه‌هایی که سال آینده برگزار خواهد شد، رونمایی شده و در ادامه مک لارن خودرو را روانه‌ی بازار کند.

هنوز مشخص نیست که آیا مک لارن در پی گسترش مدل‌های خود ورای نمونه‌های اسپورت است یا خیر. این کمپانی چهار سال پیش تنها یک مدل را به علاقمندان خود ارائه می‌کرد، در حالی که امروز تعداد مدل‌های ارائه شده توسط آن به هفت رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات