بهترین کنفرانس و بازی در نمایشگاه E3 2015 را در زومجی انتخاب کنید

یک‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه E3 2015 هم به پایان رسید و طوفان سهمگین بازی‌های جدید و نفس‌گیر توانست انتظارات بسیاری از گیمرها را برآورده کند. حال فکر می‌کنید کدام بازی و کدام کنفرانس می‌تواند لقب بهترین را از آن خود کند؟ شما می‌توانید در زومجی از میان گزینه‌های متعدد، یکی را به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.
تبلیغات

از رانندگی دیوانه‌وار در Need For Speed تا Last Guardian شگفت‌انگیز سونی، از بازگشت جنون‌آمیز مستر چیف در Halo 5 تا آخرین ماجراجویی نیتن دریک در Uncharted 4، نمایش‌های نفس‌گیری بودند که ما را حسابی به وجد آوردند و یک نمایشگاه بسیار عالی را برای ما مهیا کردند. از بین ده‌ها بازی که در E3 2015 و کنفرانس‌های مختلف برگزار شد، ده بازی را گزینش کردیم و در اختیار کاربران زومجی قرار دادیم تا شما بهترین آنها را انتخاب کنید. از نظر شما کدام بازی می‌تواند لقب بهترین نمایش E3 2015 را از آن خود کند؟

یکی دیگر از ویژگی‌های E3 امسال، نطق‌های اختصاصی شرکت‌هایی مانند بتسدا و اسکوئرانیکس بود؛‌ شرکت‌هایی که توانستند در اولین حضور مستقل خود در نمایشگاه E3، نمایشی درخشان داشته باشند. از آن‌طرف سونی و مایکروسافت، به سنت چند سال اخیر، نطقی بزرگ و پر از بازی برگزار کردند. در این بین، نینتندو حضوری کم رنگ‌ در E3 امسال داشت و با یک نمایش از پیش ضبط شده به لس‌آنجلس آمد.

اما از نظر شما، بهترین کنفرانس امسال را چه شرکتی برگزار کرد؟ در این بین ممکن است فاکتورهایی مانند بازی‌های حاضر، کیفیت برگزاری و البته شگفتی نیز دخیل باشد. در ادامه می‌توانید نظر خود درباره بهترین کنفرانس امسال را ثبت کنید و روز سه‌شنبه ساعت ۲۱ شاهد نتیجه پایانی این نظر سنجی باشد.

برای ورود به بخش نظرسنجی می‌توانید به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات