تماشا کنید: بازسازی شاهکار هنری با قلم سرفیس

یک‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
از زمانی که سرفیس پرو ۳ با توجه زیاد علاقه‌مندان روبرو شده، مایکروسافت نیز بیشتر از پیش برای ورود به دنیای تبلت‌ها از خود علاقه نشان داده است. نتیجه‌ی این توجه معرفی سرفیس ۳ بوده است. حال این شرکت بوسیله‌ی یک ویدیوی تبلیغاتی سعی دارد تا قابلیت‌های قلم سرفیس این تبلت را به نمایش بگذارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این تبلت که از سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ بهره می‌برد، در هفتم مرداد ماه سال جاری به ویندوز ۱۰ بروزرسانی خواهد شد. با بهره‌گیری از نمایشگری ۱۰.۸ اینچی که دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۱۹۲۰ است و نیز پردازنده‌ی قدرتمند چهار هسته‌ای اینتل اتم x7 ، تبلت جدید مایکروسافت از نسل‌های قبلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

مایکروسافت برای به نمایش‌ گذاشتن هر چه بیشتر امکانات این تبلت ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را آماده کرده است. در این ویدیو فردی با استفاده از قلم سرفیس، یک شاهکار نقاشی ۲۰۰ ساله را در مقابل چشمان شما بازسازی می‌کند. مایکروسافت در این‌‌باره می‌گوید:

با استفاده از قلم سرفیس و نرم‌افزار فرش پینت، هنرمندی شاهکار ۲۰۰ ساله را بر روی این تبلت بازسازی می‌کند، که نشان‌دهنده‌ی غیر محدود بودن هنر به زمان و قدرت فناوری است.

در ویدیوی زیر می‌توانید بازسازی شگفت‌انگیز این اثر هنری را مشاهده کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات