قیمت دو محصول عالی از سونی، آزاد شد!

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برندهای معتبری همچون سونی برخی مواقع گوشی های خود را همراه با پک و باندل‌های مختلف روانه بازار می‌کنند. برای مثال، برخی گوشی‌های سونی مدل Xperia Z3 Compact به همراه دستبندهوشمند سونی مدل SWR10 عرضه شده‌اند و برخی گوشی‌های Xperia ZR همراه با هندزفری بلوتوث سونی مدلMBH10 .
تبلیغات

اما برخی خریداران گوشی‌های فوق، شاید نیازی به لوازم عرضه شده همراه آن نداشته باشند. اینجا است که فروشندگان این گوشی‌ها، لوازم اضافه همراه آن را به درخواست مشتری از باندل حذف می‌کنند و درنتیجه قیمت گوشی کاهش می‌یابد.

یکی از این فروشندگان، فروشگاه اینترنتی تکنولایف است که به‌عنوان نماینده رسمی فروش محصولات سونی در ایران فعالیت می‌کند.

این محصولات خریداری شده، با قیمت بسیار کمتری نسبت به قیمت واقعی آن عرضه می‌شوند و این یک فرصت عالی برای افرادی است که برعکس خریداران گوشی‌ها، نیاز به این لوازم دارند.

مثلا اسمارت بند سونی مدل SWR10 با قیمت 299 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، اما تکنولایف که این دستبد را از خریداران گوشی Xperia Z3 Compact و به خواست آن‌ها خریده است، هم‌اکنون این دستبد را با قیمت 169 هزار تومان عرضه کرده یا هندزفری بلوتوث سونی مدل MBH10 که قیمت عادی آن 99 هزار تومان است، هم‌اکنون با قیمت 59 هزار تومان در تکنولایف عرضه می‌شود و تمام محصولات تکنولایف نیز از یک هفته مهلت تست و ضمانت برگشت وجه را دارند.

اگر پیگیر دنیای محصولات دیجیتال و گجت‌ها باشید، حتماً با دستبند سونی مدلSWR10 یا هندزفری بلوتوث سونی مدل MBH10 آشنایی دارید.

ما در اینجا فقط مشخصات کلی این محصولات را بیان می‌کنیم و چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این دو محصول دارید، می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر به تکنولایف بروید و مشخصات کامل آن‌ها را مطالعه کنید.

sony1

مشخصات کلی Smartband سونی مدل SWR10

  • سازگار با تمام گوشی های اندروید با ورژن 4.4 و بالاتر
  • محاسبه ساعت‌های مورد نیاز برای خواب شما براساس اطلاعات وارد شده و فعالیت‌هایی که در طول روز صورت گرفته
  • قدم شمار و ثبت میزان مصرف کالری
  • قابلیت مدیریت پخش آهنگ‌های درون گوشی و اطلاع از تماس‌های دریافتی
  • امکان تنظیم آلارم با موبایل و بیدار کردن شما با ویبره
  • اتصال به گوشی ازطریق NFC و بلوتوث
  • دارای استاندارد ضد آب و گرد و خاک IP58

مشاهده اطلاعات کامل‌تر و ثبت سفارش SWR10

هندزفری سونی

مشخصات کلی هندزفری بلوتوث سونی مدل MBH10

سازگار با گوشی های با سیستم عامل اندروید و iOS دارای بلوتوث و NFC امکان پخش آهنگ‌های درون موبایل امکان استفاده هم‌زمان ازطریق دو دستگاه ساپورت صدای HD

مشاهده اطلاعات کامل‌تر و ثبت سفارش MBH10

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات